در حاشیه افتتاح اورژانس بیمارستان آتیه همدان:

راه‌اندازی چهارمین دستگاه MRI همدان تا پایان آذر

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی آتیه همدان از راه‌اندازی دستگاه MRI نیز تا پایان آذرماه در همدان خبر داد.

راه‌اندازی دستگاه MRI نیز تا پایان آذرماه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا یعقوب‌زاده با اشاره به راه‌اندازی اورژانس بیمارستان آتیه همدان تا پایان آذرماه امسال گفت: امیدوارم دی ماه شاهد ارائه خدمت به مردم در اورژانس جدید باشیم.

وی افزود: برای خرید این دستگاه مبلغ 6 میلیارد تومان هزینه شده و برای جانمایی آن فضایی بالغ بر 150 متر مربع در نظر گرفته شده است.

 رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی آتیه همدان با اشاره به آمار زایمان‌های طبیعی و سزارین در بیمارستان آتیه همدان، اظهار داشت: طبق سیاست وزارت بهداشت زایمان‌ها به سمت زایمان طبیعی هدایت می‌شود.

 وی با بیان اینکه بر اساس استانداردها 34 درصد عمل سزارین در بیمارستان انجام می‌شود، گفت: این عمل‌ها به دو بخش تقسیم می‌شود، کسانی که بر حسب  موارد اروژانس سزارین می‌شوند و کسانی که سزارین قبلی بودند و مجدد سزارین شده‌اند.

 یعقوب‌زاده با بیان اینکه  سزارین شکم اول، سزارین‌هایی است که بر اساس موارد اورژانس انجام می‌شود و 16 تا 17 درصد آمارها را شامل شده است، ادامه داد: سزارین قبلی شرایط خاصی است که باید در بیمارستان سطح 3 باشد و چون بیمارستان آتیه سطح دو به شمار می‌آید، این اقدام انجام نمی‌شود اما سعی می‌کنیم به آن سمت نیز برویم.

 وی با اشاره به اینکه  زایمان‌های تکراری آمار سزارین ما را بالا می‌برد، در ادامه با اشاره به بستری نوزادان در بخش ویژه، گفت: بر اساس تبعات زایمانی نوزادانی در این بخش بستری می‌شوند.

 رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی آتیه همدان با اشاره به اینکه سال گذشته برحسب موارد نادر نوزادی 400 گرمی متولد شد و در بخش ان آی سیو بستری و مورد مراقبت قرار گرفت، خاطر نشان کرد: مواردی از تولد چنین نوزادانی داشتیم اما آن مورد متفاوت‌تر از بقیه بود که خوشبختانه با مراقبت‌ها توانست رشد کند و به جمع خانواده برگردد.

 وی به اجرای سیستم ارجاع در بیمارستان آتیه اشاره کرد و گفت: سیستم ارجاع سیستم داخلی است که بیماران را از درمانگاه‌های عمومی به سمت متخصصین هدایت دهیم که خوشبختانه در این زمینه موفق بوده‌ایم.

 

انتهای پیام/ج

راه اندازی  اورژانس بیمارستان آتیه همدان در آذر ماه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.