۱۶ آذر تجلی آرمان‌گرایی و آینده‌نگری است

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان گفت: ۱۶ آذر تجلی روح آرمان‌گرایی، آینده‌نگری و غیرت ملی دانشجویان است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسکندر رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: 16 آذر تجلی روح آرمان‌گرایی، آینده‌نگری و غیرت ملی دانشجویانی است که به دنبال اهداف مقدس و انقلابی جهت رسیدن به استقلال این مرز و بوم بودند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان تصریح کرد: امروز دانشجویان ما در عرصه‌های علمی و پژوهشی و در فضای مناسبی که وجود دارد، با تکیه بر توانمندی‌های خود و درنهایت بصیرت و آگاهی، بیشتر از هر زمانی با پیروی از اندیشه‌های امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدّظلّه العالی) توانسته‌اند پرچم ایران همیشه سرفراز را به اهتزاز درآورند.

مرادی افزود: دانشجویان امروز باید با تاسی از شهدای دانشجو، مجاهدان سنگر علم و دانش و دانشجویان با ایمان و حقیقت جو، عزم خود را جزم کرده، بدون تکیه بر قدرت‌های بیگانه، در سنگر علم و دانش، به تحصیل علم و معرفت بپردازند.

وی تاکید کرد: اهمیت این روز بعدها خود را در وقایعی چون انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و برخورد دانشجویان با جریان‌های انحرافی و نفوذی نشان‌ داد و عمق تفکر دانشجویان تا آنجایی پیش رفت که پس از این واقعه هرجا احساس شد خطری کشورشان را تهدید می‌کند، در صحنه حضور یافتند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان این روز بزرگ را به تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور به ویژه دانشجویان فرهیخته دانشگاه تبریک گفت و اذعان داشت: امیدوارم با تلاش و همت علمی دانشجویان عزیز شاهد دستیابی به افق‌های درخشان در ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/  د م

دانشجویان باید با تاسی از شهدای دانشجو به تحصیل علم و معرفت بپردازند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.