قدردانی از امیرکاراته ی قم

مراسم تجلیل از امیر مهدی زاده،پرافتخارترین کاراته کای قمی کشورمان از سوی مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مراسم تجلیل از امیرمهدی زاده،قهرمان کاراته کای قمیباحضورصادقی، استاندار قم، احمد امیرآبادی،نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی، محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته و تعدادی دیگر از مسئولان در هتل ونوس برگزار شد.

در این مراسم که اغلب مسئولان سخنرانی داشتند، عبدالله جلالی، رئیس شورای شهر قم اظهار کرد: امیرمهدی زاده یکی از قهرمانان بااخلاق ما در ورزش است که چند سال قبل مدالی را که گرفته بود در حرکتی پهلوانانه به نفع ایتام قم به فروش گذاشت.

دبیر فدراسیون کاراته نیز گفت: اینکه مهدی زاده در ژاپن، مهد کاراته جهان یک هفته سمینار آموزشی برگزار کرد مایه افتخار بود و باید به آن بالید.

امیرآبادی،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به افتخارآفرینی‌های کاراته کای استان قم، بیان کرد: امیدوارم برای مسئله مسکن و شغل امیرمهدی زاده فکری شود و دستگاه‌های دولتی که قانون نیز دست آن‌ها را باز گذاشته در مورد ایشان مساعدت کنند.

دباغیان، مربی قمی سابق تیم ملی کاراته تصریح کرد: اگر به امیرمهدی زاده پهلوان مهدی زاده بگوییم اغراق نکردیم و ایشان واقعاً یک پهلوان است.

در پایان با اهدای جوایزی از امیرمهدی زاده که تاریخ‌ساز در رشته کاراته است تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است: امیر مهدی زاده در سال 96 دو نشان طلا و دو نشان برنز را به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/ش

تجلیل از مرد طلایی کاراته کا در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.