مصاف صدر جدولی‌ها در بازی آخر نیم فصل هندبال

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور فردا با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود.

مصاف صدر جدولی ها در بازی آخر نیم فصل / تلاش انتهای جدولی ها برای کسب امتیارز به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان جمعه 17 آذر با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود. تیم هندبال نفت و گاز گچساران در یکی از بازی های مهم این هفته میزبان تیم هندبال تاسیسات دریایی تهران است. گچسارانی ها این روز ها با 8 امتیاز تیم سوم جدول هستند و تاسیسات دریایی تهران هم با 10 امتیاز در جایگاه نخست جدول قرار دارد. برنده این دیدار اگر نماینده تهران باشد می تواند با ایجاد یک حاشیه امن مناسب  نیم فصل نخست را به پایان برساند اما اگر نفت و گاز گچساران به برتری برسد ممکن است که صدر جدول را هم در اختیار بگیرد. 

در دیگر دیدار فردا و در یک دیدار انتهای جدولی تیم هندبال هیات هندبال کردستان میزبان تیم هندبال بهمن بهبهان است. نماینده کردستان این روز ها با دو امتیاز تیم پنجم جدول است و امیدوار است تا با برد در بازی فردا بتواند از انتهای جدول فاصله بگیرد . تیم بهمن بهبهان هم که این روز ها بدون امتیاز است و امید دارد تا با برد در بازی فردا نخستین امتیاز فصلش را در نیم فصل نخست بگیرد. 

آخرین دیدار فردا هم میان تیم های هیات هندبال اصفهان و شهید چمران لارستان برگزار می شود. نماینده اصفهان هم این روز ها مانند هیات هندبال کردستان 2 امتیازی است و در جایگاه ششم جدول قرار دارد و امیدوار است تا با برد در بازی فردا بتواند تغییراتی در جایگاه خود ایجاد کند این بازی همچنین برای شهید چمران لارستان هم اهمیت زیادی دارد زیرا آن ها با 8 امتیاز تیم دوم جدول هستند و می توانند با برد در بازی فردا همچنان در جمع مدعیان باقی بمانند.

همچنین در این هفته تیم هندبال شهرداری شاهین شهر با قرعه استراحت رو به روست.

 

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان جمعه 17 آذر ماه ساعت 11:
هیات هندبال کردستان - بهمن بهبهان
نفت و گاز گچساران - تاسیسات دریایی تهران
هیات هندبال اصفهان - شهید چمران لارستان

جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان تاپایان هفته ششم بهشرح زیر است: 

        نام تیم                        امتیاز 

  1. تاسیسات دریایی تهران            10 
  2. شهید چمران لارستان                 8
  3. نفت و گاز گچساران                  8
  4. شهرداری شاهین شهر                6 
  5. هیات هندبال کردستان             2
  6. هیات هندبال اصفهان               2
  7. بهمن بهبهان                               0

انتهای پیام / 

برنامه رقابت های لیگ هندبال برتر بانوان کشور 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.