سرپرست میراث فرهنگی سرعین؛

ظرفیت های ناشناخته گردشگری سرعین مطالعه شود

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین به ضرورت مطالعه ظرفیت های ناشناخته گردشگری این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی در جمع دهیاران و بسیجیان شهرستان سرعین گفت: ضروری است ظرفیت های متعدد گردشگری سرعین به منظور توسعه این شهرستان مطالعه شود.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه سرعین به عنوان شهر آب های گرم معدنی شناخته می شود، اما ظرفیت های متعدد گردشگری تاریخی و طبیعی داشته که در شناسایی آن انتظار می رود دهیاران و بخشداران مشارکت داشته باشند.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین همچنین به ضرورت صیانت از مواریث فرهنگی و تاریخی شهرستان اشاره و تاکید کرد: از دهیاران و بسیجیان شهرستان برای حفاظت از مواریث فرهنگی و تاریخی کمک گرفته می شود.

شهبازی به انجام بازدید های مکرر از آثار تاریخی شهرستان اشاره و تصریح کرد: بازدید ها و گشت های منظم از آثار تاریخی با همکاری عوامل انتظامی شهرستان در حال برگزاری است.
وی افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده با بخشداران و فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان سرعین از ظرفیت های دهیاران و پایگاه های بسیج شهرستان بخصوص روستای های شهرستان در زمینه حفظ و مراقبت از آثار تاریخی و فرهنگی نهایت استفاده را خواهیم برد.
وی به ضرورت شناخت هنرمندان صنایع دستی و حمایت از آن ها نیز تاکید کرد و بیان داشت: در این راستا نیز انتظار می رود دهیاران و بخشداران یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/ح

ضرورت مطالعه ظرفیت های ناشناخته گردشگری سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار