فرماندار فامنين:

تسهيلات اشتغال متنوع و تسهيل الوصول است

فرماندار فامنين گفت: در راستای توجه و نیل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، سیاستهای دولت تدبیر و امید در امر اشتغالزایی با ارائه وامهای فراگير زير نظر ادارات بسیار متنوع و تسهیل الوصول است.

تسهيلات اشتغال متنوع و تسهيل الوصول استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی  فرماندار  فامنین در دیدار با اعضای گردان 162 فامنین ، نقش گردانها رادر جامعه بااهمیت خواند و گفت: بسیجیان مردان بی ادعایی هستند که در همه آزمون ها و فعالیت ها الگو و سرمشقشان، سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است.
 وی همراهی و تشریک مساعی گردان ها را در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ستود و افزود: نقش بسزای شما عزیزان در توسعه و اجرای برنامه های مختلف شهرستان ازجمله طرح های اشتغالزایی موثر است.
فرماندار فامنین اضافه كرد: بحمدالله در راستای توجه و نیل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، سیاستهای دولت تدبیر و امید در امر اشتغالزایی با ارائه وامهای فراگير زير نظر ادارات بسیار متنوع و تسهیل الوصول است ، مثلا در یک نوع از این تسهیلات مبلغ براي وام گيرنده شناور است و شخص با آورده 17 درصدی مي تواند اين وام را دريافت کند.
وي خاطرنشان كرد: سود اين وامها 12 درصد است و مبلغ 210 ميليارد ريال در خصوص وام اشتغال فراگير برای شهرستان فامنين در نظر گرفته شده است .
شماعي در ادامه به وام توسعه اشتغال روستايی اشاره كرد و گفت: سود اين وامها 9تا6 درصد است.
در ابتدای این دیدار فرمانده گردان 162فامنین به ارائه گزارش فعالیت و برنامه های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان پرداخته و آمادگی هر گونه همکاری و تعامل با مجموعه شهرستان را در راستای اجرایی شدن طرح های اشتغالزایی اعلام کرد.

انتهای پیام/ش.و

متنوع و تسهيل الوصول بودن تسهیلات اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.