به دنبال اظهارات ترامپ پیرامون تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی؛

کمیته دانشجویی رهایی قدس تشکیل شد

به دنبال اظهارات اخیر ترامپ پیرامون تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی، «کمیته دانشجویی رهایی قدس» متشکل از نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی به صورت رسمی تاسیس شد.

کمیته دانشجویی رهایی قدس تشکیل شدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان اتحادیه های دانشجویی کشور شامل بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالت‌خواه دانشجویی به دنبال سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا و اعلام انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی بیانیه‌ای صادر کردند. 

در ابتدای این بیانیه آمده است: استکبار ستیزی و ظلم ستیزی یکی از شاخصه‌های اصلی  آزادگی و حق طلبی تشکل‌های دانشجویی بوده است  و دانشجویان انقلابی به خوبی دریافته‌اند تا زمانی که برخی ریشه‌های شیطانی در عالم وجود داشته باشد وصول به آزادی و عدالت واقعی سرابی بیش نخواهد بود.

در این بیانیه تصریح شد: آقایان کودک کش و هم‌پیمانان ذلیلش از ترس تحقق پیش بینی نابودی قریب الوقوعشان به تک و تا افتاده اند و آب در هاون می‌کوبند تا حیات خود را تمدید کنند.

جنجال‌های بیهوده‌ای که اخیرا رئیس جمهور آمریکا حول محور تغییر پایتخت اسرائیل و انتقال سفارتخانه این کشور به قدس شریف در حال انجام بوده از همین قبیل است.

نمایندگان اتحادیه های دانشجویی کشور خاطر نشان کردند: در همین راستا و جهت رسالت همیشگی جنبش دانشجویی انقلابی و مسلمان «کمیته دانشجویی رهایی قدس» متشکل از نمایندگان اتحادیه های دانشجویی به صورت رسمی اعلام وجود کرده و از همه تشکلها و نهادهای فعال در حوزه جهان اسلام جهت همکاری دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

بیانیه نمایندگان اتحادیه های دانشجویی نسبت به اظهارات اخیر ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار