معاون سپاه امام صادق(ع):

قرارگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل‌ذهاب تشکیل می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) با تاکید بر تلاش در راستای عدم مغفول‌ماندن سازندگی معنوی و فرهنگی در کنار قرارگاه محرومیت‌زدایی و سازندگی در مناطق زلزله‌زده از تشکیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق زلزله زده خبر داد.

قرارگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل‌ذهاب تشکیل می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا جمالی اظهار داشت: ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی حاضر در مناطق زلزله‌زده، عبودیت و بندگی خداوند گاهی در قالب خدمت به بندگان او متجلی می‌شود و به طور قطع، این قبیل تلاش‌ها نزد خداوند و اولیا او بدون پاسخ قرار نمی‌گیرد.

وی ضمن تاکید بر این که حضور در مناطق زلزله‌زده غرب کشور نباید صرفا در جهت آواربرداری و برداشته‌شدن موانع و این قبیل اهداف خلاصه شود، افزود: یکی از نیازمندی‌های شرایط بحران حضور نیروی خبره فرهنگی و تقویت روحیه معنوی افراد در همه سطوح در این مناطق است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به این که عملیات بازسازی هشت روستا در شهرستان سرپل ذهاب به سپاه امام صادق(ع ) استان بوشهر واگذار گردیده، در کنار قرارگاه سازندگی قرارگاه فرهنگی اجتماعی نیز در مناطق زلزله‌زده تشکیل می‌دهیم.

جمالی در مورد فعالیت‌های این قرارگاه گفت: این قرارگاه که هشت روستا با جمعیت بالغ بر یک‌هزار نفر را تحت پوشش خود قرار می‌دهد در زمینه‌های فرهنگی، معنوی، آموزشی، تفریحی و ورزشی فعالیت خواهد داشت.

انتهای پیام/پ

تشکیل قرارگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل‌ذهاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.