تظاهرات ضد آمریکایی وحمایت مردم استان مرکزی از قدس شریف

مردم استان مرکزی فردا ۱۷ آذر با راهپیمایی نسبت به تصمیم آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس بعنوان پایتخت رژیم کودک کش اعتراض می‌کنند.

فردا ۱۷ آذر  تظاهرات ضد آمریکایی وحمایت مردم استان مرکزی از قدس شریف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه اعلام کرد: اقدام رئیس جمهور دولت مستکبر آمریکا در انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به شدت محکوم نموده و از عموم مردم بیدار و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کنیم در تظاهرات ضد آمریکایی- ضدصهیونیستی روز جمعه هفدهم آذر پس از اقامه نماز عبادی سیاسی در محل میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان شرکت نمایند.

لازم بذکر است این تظاهرات در شهر اراک پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلای بیت المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: سرزمین قدس که مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده، بخش لاینفک فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان برخوردار است.

امروز قدس شریف، دست خوش یک تصمیم افراطی و مذبوحانه از سوی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار به عنوان پایتخت رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی گردید که در آن نشانه‌هایی از جنگ بین‌ادیانی به وضوح قابل رؤیت خواهد بود.

بر کسی پوشیده نیست که طی سالیان گذشته این رژیم جعلی برای تسلط کامل بر این شهر اقدامات متعددی از جمله اخراج ساکنان اصلی، غصب املاک و زمین‌های آنان، جایگزین سازی یهودیان با هدف تغییر ترکیب جمعیتی این شهر، ویران کردن آثار و اماکن مقدس اسلامی و همچنین تعرض و هتک حرمت مسجد الاقصی از طریق فراهم کردنِ امکانِ ورود یهودیان تندرو به این مکان اسلامی، ایجاد محدودیت برای مسلمانان جهت زیارت و شرکت در نماز جمعه و پایمال کردن حقوق شهروندی ساکنان فلسطینی را در دستور کار خود قرار داده است.

تصمیم تحریک آمیز و نابخردانه آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس بعنوان پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی نه تنها به صلح و ثبات این منطقه کمک نخواهد کرد بلکه ضمن رسواسازی نیّات شوم دولت آمریکا باعث تحریک مسلمانان و شعله ور شدن انتفاضه جدید و تشدید تندروی و رفتار‌های خشم آلود و خشونت آمیز بیشتر خواهد شد و به فرموده رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تردیدی نیست که فلسطین آزاد خواهد شد و مبارزه‌ی امّت اسلامی برای نجات فلسطین به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام / ج

فردا ۱۷ آذر راهپیمایی استان مرکزی نسبت به تصمیم آمریکا درباره قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.