مبتلایان به پسوریازیس و ۸ ماده غذایی که باید از آن‌ها اجتناب کنند

پسوریازیس یک بیماری مزمن سیستم ایمنی بدن است که می‌تواند به دفعات عود کرده و موجب اختلال التهابی مشترک شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسوریازیس یک بیماری مزمن سیستم ایمنی بدن است که می تواند به دفعات عود کرده و موجب اختلال التهابی مشترک شود. این بیماری در مرحله اول، پوست را درگیر می کند.گفته می شود بیماری پسوریازیس دارای زمینه ژنتیکی قوی است و اغلب در افراد جوان دیده می شود. نشانه های این بیماری شامل ضایعات پوستی آریتماتو، علایم التهابی، پوسته پوسته و نقره ای شدن پوست و تکثیر کراتینوسیت است.

در اینجا ۸ نوع ماده خوراکی و نوشیدنی که به احتمال زیاد باعث شلعه ور شدن علائم پسوریازیس می شود، بیشتر معرفی شده است.


بیشتر بخوانید: نشانه های پنهان ابتلا به بیماری های خطرناک را نادیده نگیرید


الکل: بسیاری از مبتلایان به پسوریازیس به این نکته رسیده‌ اند که مصرف الکل به خصوص به مقدار زیاد، باعث شعله‌ ور شدن پسوریازیس آنها و بدتر شدن شرایطشان می شود. مصرف الکل باعث خشک شدن بدن و پوست می‌ شود و همین خشکی پوست سبب شعله‌ ور شدن پلاک های خشک پسوریازیس می گردد.

نوشیدن مقدار کافی آب و پرهیز از مصرف مقادیر زیاد الکل و نوشیدنی های الکلی می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند. بسیاری از داروهایی که برای درمان پسوریازیس استفاده می شوند مانند آسیتریتین و متوترکسات، درون کبد پردازش می شوند و الکل برای کبد سم است، این یعنی مصرف مشروبات الکلی همزمان با مصرف دارو می تواند خطر بروز عوارض جانبی را افزایش دهد که برخی از آنها می توانند بسیار خطرناک باشند.

تنقلات: پسوریازیس یک بیماری التهابی است و بیشتر تنقلات نیز حاوی چربی های اشباع و ترانس بعلاوه نشاسته تصفیه شده و قند هستند که همگی می توانند فرایند التهاب را وخیم تر کنند. دلیل دیگر برای عدم مصرف تنقلات این است که حاوی کالری بالایی هستند و ارزش غذایی کمی دارند. از آنجا که افراد مبتلا به پسوریازیس اغلب دچار مشکلات وزن هستند، مصرف تنقلات با چربی بالا در آنها منجر به افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می شود.

مبتلایان به پسوریازیس و ۸ ماده غذایی که باید از آن‌ها اجتناب کنند

گوشت قرمز: گوشت قرمز حاوی چربی اشباع نشده به نام اسید آراشیدونیک است که می تواند علائم پسوریازیس را وخیم تر کند و به ترکیبات التهابی تبدیل شود.

محصولات لبنی: مانند گوشت قرمز، محصولات لبنی نیز حاوی اسید آراشیدونیک هستند. شیر گاو در این میان یکی از بزرگترین مجرمان است چرا که پروتئین کازئین دارد و منجر به التهاب می شود. زرده تخم مرغ نیز حاوی مقادیر بالای اسید آراشیدونیک است.

مبتلایان به پسوریازیس و ۸ ماده غذایی که باید از آن‌ها اجتناب کنند

گیاهان تاجریزی: این گیاهان شامل فلفل، سیب زمینی سفید، بادمجان و گوجه فرنگی منجر به تشدید علائم پسوریازیس می شوند. این سبزیجات حاوی سولانین هستند؛ یک ترکیب شیمیایی که نشان داده شده باعث افزایش درد می شود.

میوه های خانواده مرکبات: گاهی اوقات یک واکنش آلرژیک می تواند منجر به تشدید علائم پسوریازیس شود. مرکباتی مانند گریپ فروت، پرتقال، لیمو، و لیموترش باعث واکنش های آلرژیک در برخی افراد می شود.

گلوتن: گلوتن؛ پروتئین موجود در گندم، جودوسر، جو و ... سبب التهاب می شود و بسیاری از افراد مبتلا به پسوریازیس به گلوتن حساسیت دارند برای همین اگر مبتلا به پسوریازیس هستید، حداقل یک ماه از مصرف گلوتن خوداری کنید تا ببینید علائم کمتر می شود یا نه.

مبتلایان به پسوریازیس و ۸ ماده غذایی که باید از آن‌ها اجتناب کنند

چاشنی ها: برخی ادویه جات، ترشیجات مانند فلفل، میخک، زیره، رازیانه، دارچین، فلفل قرمز، خردل، فلفل شیرین، جوز، پوست لیمو و کاری و چاشنی هایی مانند سس مایونز، سس گوجه فرنگی، سس فلفلی و سرکه سبب التهاب بدن می شوند که باید از مصرف آنها اجتناب کرد.

منبع:آوای سلامت

انتهای پیام/

ممنوعیت‌های غذایی در مبتلایان به پسوریازیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
طیبه علی خانی
۰۶:۳۶ ۲۱ دی ۱۴۰۲
من طیبه علی خانی هستم ازافغانستان باشما درتماس می شوم من بیماری پوستی پوسیزیاریس است ازکدام غذاها استفاده کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
سلام اسم من ابوالفضل ....حدود ۲۰الی ۳۰ سال هست که پسوریازیس دارم و الان چند سالی هست که دارم سینورا استفاده میکنم هرهفته آمپول میزدم ولی خدا را شکر ماهی یکبار دارم استفاده میکنم خواهشی دارم ...از گوشت قرمز ...لبنیات ..و..ادویه جات..و غذاهای سرد مزاج .دوری کنید چون باعث درد در تمام بدن می‌شود ترشیجات نخورید..التهاب پوست دو برابر می‌شود...دیگه وقت اگر کسی نظر بهتری داره بنویسه تا ما هم یاد بگیرم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۴۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
سلام به همه دوستان من 16 ساله که پسوریازیس دارم که البته برای من استفاده از قرص های قلبی بود که باعث مبتلا شدنم شد تقریبا تمام نظرات دوستان رو خوندم تجربه ای که ظرف این 16 سال بدست آوردم رو میخوام براتون عنوان کنم 1 -استرس نداشته باشید چون واقعا باعث عود بیماری میشه2- صبحها ناشتا میکس جعفری و نصف لیمو تازه و یک لیوان آب معجزه میکنه 3- از هیچ پمادی مثل کلوبتازول و یا بتامتازون استفاده نکنید بجاش فقط با وازلین غیر معطر نحل ضایعه رو چرب کنید بهتون قول میدم در صورت مداومت این کارها دوره بازگشت به تاخیر میوفته و شما میتونید با نمایان شدن دوباره پسو دوباره با همین روش سرکوبش کنید و در آخر هم آخرین راه حل که دوستان هم به اون اشاره کردن زدن آمپول سینورا هستش که در تهران کلینیک پوست بیمارستان امام خمینی اون رو انجام میده نمیدونم که بیمارستان رازی هم این کار رو انجام میدن یانه که بهتره بپرسید و در پایان هم برای همه عزیزان آرزوی سلامتی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ر
۱۳:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام من حدود بیست ساله این بیماری پسوزیاریس رادارم خیلی اذیت شدم تا اونجا که به استخوانهایم رسید تا اون که تمامانگشت مثل سوسیس باد کرد دکتر محمود اکبریان روماتولوژی رفتیم معجزه شد امپول سینورا به من داد ومن زدم تا حالا هشت تا معجزه است هیچ اثاری نمانده حتما حتما بروید تا خوب شوید
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۱:۵۷ ۰۱ مهر ۱۴۰۱
به امید روزی که از شر این بیماری راحت بشیم ...خدایا خودت شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
نیکان
۱۴:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام ۳۰ سالمه ۱۸ ساله درگیرم، اوایل پوست سر بود و شدید بود . هفت سال اخیر اندام های تناسلی ، باسن ،کشاله ران ، زیربغل ، دور سینه ، آرنج ، زانو ، ناخن ، گوشه چشم ، ابرو ، داخل گوش و پشت گوش ، کمر پشت و..... همه رو تجربه کردم ، ناخن و داخل گوش و سر شدید تر و مزمن تره ، لیزر مو زاید رفتم تناسلی اوکی شد چون دیگه خارش و اینا نیس ، این بیماری خشکی پوست و خارش و کم آبی و استرس و هرگونه عفونت در بدن باعث عود میشه ، آب زیاد معجزه می‌کنه متاسفانه نمیتونم فقط چای میخورم ، ادویه جات برا من مضر نیس ولی نون لواش که میخورم یا قند و شکر ماکارونی بدتر میشم ، خستگی و ناتوانی انجام کارای روزمره
United States of America
سمیه
۲۱:۰۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
پسوزیاریس یه بیماری خودایمنی یه
اینکه با پماد یا کرم بخایم خوب بشه غیر ممکنه. چون از یه جای دیگه
دوباره بیرون میزنه
پ باید اول از درون درست بشه
با تغذیه درست . ورزش
و از همه مهم تر کنترل ذهنمون از افکار منفی و استرس زا
اول این سه تا درست بشه تو وجودمون بعد دنبال خوب شدن پوست باشید .
Iran (Islamic Republic of)
خداوردی
۲۱:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
من وقتی عود مکنه فقط خاک شیر و بومادران مصرف مکنم بعد نیست کمی بهتر میشه
United States of America
ناصر
۲۳:۴۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
متاسفانه‌من بیشتر از ۱۲سال درگیر این بیماریم خودتونو خسته نکنید و پول بابت دارو های گران قیمت ندین داروی خوراکی که اصلا استفاده نکنید چون موقت اثر میکنند و عوارض زیادی دارند سعی کنید غذاهای ساده بخورید سبزی و میوه زیاد استفاده کنید از فلفل دلمه سیر گوجه و ربع و گوشت گاو و میگو و روغن گیاهی پرهیز کنید غذاهای دیر هضم نخورین روغن نباتی چون امگا شش بسیار بالا و امگا سه بسیار کمی داره برا پسوریازیس بسیار مضر هست بجاش کره حیوانی و روغن کانولا و روغن ماهی استفاده کنید و امیدوارم فقیر نباشید و نکته آخر ورزش کنید تا خون دوباره تو بدن پمپاژ بشه خلاصه اینکه سبک زندگی ماشینی و غذاهای فراوری شده‌رو کنار بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۰ تير ۱۴۰۱
سلام. من هم چندین ساله از این بیماری رنج میبرم.داروهای مختلفی را هم استفاده کردم. اعصاب خوردی این بیماری را افزایش میده. زیاد تو فکرش نرید.و یه تجربه عجیب؛بنده سال ۱۴۰۰ کرکنا شدید گرفتم طوری که بیمارستان بستری شدم آمپول اصلی کرونا رو ۵ دوز استفاده کردم و یه قرص های دیگه هم استفاده کردم. دیدم پس از یک هفته پسوریازیسم خوب شد. ولی دوباره برگشت.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۵۲ ۰۱ تير ۱۴۰۱
سلام به همه ی عزیزان من از بچگی این بیماری رو دارم واسه درمانش به همه ی آب درمانی ها رفتم هر جا که گفتن خوبه رفتم حتی دارو گیاهی هم استفاده کردم بیماری پسوریازیس از ناخن و کف سر تا روی دست هام و تموم بدنم و گرفته بود مثل ی لایه ی قرمز بود . من حتی نتونستم تو این ۳۶ سال که از خدا عمر گرفتم ی استخر برم واسه آب درمانی همیشه خصوصی میرفتم تا وقتی که از آمپول سینورااستفاده کردم و خداروشکر کار خوب شدم دعا میکنم انشاءالله که همه ی بیماران خوب بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز بعد از زدن این آمپول بیماری دوباره بر نگشت ؟
Iran (Islamic Republic of)
زری
۱۶:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
سلام من شش آمپول سینورا استفاده کردم. امپول دومی کلا بهتر شدم. کاملا خوب شدم. وچهارتای بعدی رو هم استفاده کردم. برای هفتمی کرونا وانواع عفونتا را گرفتم. دکتر قطع کرد.... الان شش ماه میگذره ایا دوباره میشه تحت نظر پزشک دوباره سینورا تزریق کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
دوستان برای درمان پسو تا میتونید آب بنوشید ....روزی چند لیتر به مدت حداقل یک ماه . آب خون شما رو تصفیه میکنه . اگر کنارش ورزش هم بکنید عالیه . آب آب آب آب بنوشید ...زیاد زیاد زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام من ۶ساله این بیماریو دارم ازهر پمادی استفاده کردم فایده نداشت دکترهای زیادی رفتم نتیجه نگرفتم درمانی نیست که انجامش نداده باشم بایدبه خداپناه ببریم ازشره این بیماری تاخدامارو ازاین بیماری رانده شده نجات بده خدایا منوببخش من روحم روتسلیم تومیکنم
Germany
ناشناس
۰۳:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
همچنین همه چی باید بدون گلدان بخورید .وشیر و لبنیات و بادمجان سیب زمینی .سم هست
Germany
ناشناس
۰۳:۱۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام دوستان .پسر من هم این بیماری رو گرفته که واقعا افسرده شده.اما روغن نارگیل خالص و طبیعی واقعا معجزه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام من ٣٢سالمه متاسفانه ٢٢سال اين بيماري و دارم و غمگينترا از اين كه تو بدنم گسترده هست و برخلاف دوستان كه فقط از يك مورد يا دومورد اين بيماري رنج ميبرن من تقريبا همه ي مواردشو دارم و از كف سرم تا نك انگشتام درگيره و متاسفانه فقط پوست بدنو درگير نميكنه و حتي شايد به نكاتي من رسيدم كه هيچ كدوم از عزيزان حتي دقت نكردن بهش يا متوجه نشدن يا دكترها در موردش چيزي نگفتن مثلا اگه جايي از بدنتون زخم عميق بشه به احتمال خيلي زياد همونجا بيماريتون بعداز مدتي عود ميكنه و اون ناحيه رو درگير ميكنه ويا اينكه استانه تحمل درد تو بيماران پسو...خيلي كمتراز بقيه انسان ها هست و از هرگونه اسيب جسمي نهايت درد و تجريه ميكنن و مهمتراز همه دچار بيماريهاي متنوع ميشن از ديابت گرفته تا حتي يبوست هاي شديد من چندتا چيزو پيشنهاد ميكنم كه تا حد خيلي زيادي تاثير خوب داره يكيش ورزش هستش دوستان ازش اصلا غافل نشين و دوم و مهمتر از همه هر محصول غذايي كه در كارخانه توليد ميشه و افزودني داره به شدت در حد توانتون ازش فاصله بگيريد مثل تنقلات پاستيل چيپس ابميوه هاي پاكتي و قوطي كه توي كارخونه توليد ميشه و يا هر چيزي كه به ذهنتون ميرسه سعي كنيد از محصولات اورگانيك استفاده كنيد و از محصولات توليدي كارخانه اي فاصله بگريد و سوم اينكه كتاب بخونيد و ذهنتون و اروم كنيد من از اين بيماري خيلي رنج بردم حتي يه ارايشگاه ساده رفتن بخاطر شوره شديد برام يه معضل شده حتي باشگاه نميتونم برم و خاطر تلخي كه دارم بخاطر ضايعات پوست بدنم عذرم و از باشگاه خواستن وبهم تاكيد كردن نظافتمو رعايت كنم
Iran (Islamic Republic of)
حمید سلیمانی
۰۸:۲۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سلام دوستان من حدود چهل سال هست درگیر پسوریازیس هستم فقط یک دوره خام گیاه خواری مطلق به مدت هجده ماه انجام دادم که از وقتی شروع به خام خواری کردم کلا این بیماری از تنم به صورت کامل بیرون رفت ولی دوباره که شروع به پخته خواری کردم بعد از شش ماه پسوریازیستم دوباره مثل قبل برگشت و همچنان درگیرشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
سلام دوستان وسوریازیس یا صدف یه مشکل سیستم ایمنی بدن هست که سلولهای اون قسمت رو به اشتباه زیاد تولید میکنه فقط آمپول سینورا هست که سیستم ایمنی رو کنترل میکنه من سه ماهه سینورا میزنم اوایل دوهفته ای یکبار بود الان دکترم سه هفته ای یکبار کرده باز برگشتن میخواستم بدونم مسی بعد از قطع امپول برگشته یا نه
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۱:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
با سلام نزدیک یک ماه درگیرپسوریازیس قطره ای هستم پاهام کلا ودستهام درگیرند رماتیسم دارم وداروی کورتون مصرف میکنم اوایل درگیری با این بیماری ام ممنون میشم راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۱:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
با سلام نزدیک یک ماه درگیرپسوریازیس قطره ای هستم پاهام کلا ودستهام درگیرند رماتیسم دارم وداروی کورتون مصرف میکنم اوایل درگیری با این بیماری ام ممنون میشم راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
سلام پسر من یکساله درگیرشه فقط دوتا دارو ساختگی ازتهران اوردن بهتر شد قطع کردیم باز برگشت اخه گرونن داروها ولی بتزم سفارش دادم بیارن ایا راحی داره یانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
خدمت دوستان عرض کنم من ازناحیه دست‌وانگشتان درگیراین بیماری لامصب هستم، الان‌حدودابیست ودوسه ساله‌که‌درگیرشم، خاستم بگم‌انواع‌درمانهاراانجام‌دادم‌ونتیجه‌ای‌هم‌نگرفتم وهمچنان هم دارمش، این داروهاییکه دوستان میگن همگی شیمیایی هستن وازخانواده کورتون، عوارض داروهای کورتونی‌راهم‌که همه میدونن، استفاده میکنی بهترمیشه، بمحض قطع شدن بشکل بدترش برمیگرده، کاش پی‌به‌منشٱاین بیماری میبردن که میشدیه درمانی‌براش انجام داد، البته ناراحتی، هیجان‌زیاد، استرس‌واعصاب‌دراین بیماری خیلی نقش داره،
Iran (Islamic Republic of)
Meysam
۱۱:۱۰ ۰۱ تير ۱۴۰۰
سلام من چندسال درگیراین بیماریم کپسول سیکروسپورین خوب میکنه ولی همیشه بایدمصرف کنی اگه نخوری دوباره پیداشون میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام دوستان کسانی که بیماری پسوریازیس داشتن و درمان شدن لطفا رهنمایی کنند که با چه چیزی درمان شدن متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۸:۳۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
سلام کلسیم پایین ومنیزیوم خونم بالا پسوریازیس هم دارم باید چه کار کنم دکتر ها هم حیرون ازای مدل مریضی دیگر خودم هم خسته وارزوی مرگ میکنم خواهش میکنم راهکار دهید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۱۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
من ۲۹ سال درگیرم الان تحت نظرم و از امپول سینورا استفاده میکنم واقعا معجزه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
پیش‌کدام‌دکتر‌تجویز‌میکنن‌امپول‌را
Iran (Islamic Republic of)
دوئلر
۲۲:۲۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
بابا اخر دنیا که نیس یه ضایعه هس رو پوست،خیلی ها هستن مریضی از این بدتر دارن و منتظر مرگن،بنظرم نباید خیلی درگیرش شد و روال عادی زندگیتو طی کنی،یجوری بپوشونش تا خودتم چشت بهش نخوره ب مرور خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۲:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
سلام دکتر تجویز کرد عوارض نداره میشه بگید کجا درمان کردید
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
موردتایید است.روال زندگی همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
دیگه
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۷:۲۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
چی بخوریم پس خخخخ
استرس رو نمیشه کنترل کرد مشکلات زیاد داریم واقع بین باشید
تغذیه رو کنترل کنید
وزن رو کاهش بدید
غذاهای چرب مصرف نکنید
فست فو هم مصرف نکنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۳۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
من نه سال درگیر این بیماری هستم که این اواخر حتی وقتی مینشستم توان بلند شدن از جام نداشتم ولی با تزریق آمپول سینورا کلا انگار معجزه شد تو بدنم روزی هزار بار خدامو شکر گزارم واسه این آمپول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سلام منم هشت ساله با این بیماری در گیرم بیست‌و دو سالم بود که در گیر شدم گریه کار هر شب و روزم بود دکتر ومتخصص پوست نبود که نرفته باشم پیرم کرد هنوز هست ولی دیگه دارم باهاش زندگی میکنم اگه فکرش کنم بدتر میشم هم اعصابم هم پسوریازیس تنها داریم هم پماد فلو سینولون و شامپو سلنیوم سولفات که تا حدودی جلوگیری میکنه
Azerbaijan
حامدی
۱۶:۵۵ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
در خانه مخلوطی از زرد چوبه و کافئین(نسکافه) و روغن زیتون درست کنید و به پوست بزنید. تاثیرش از داروهای شیمیایی بیشتره و عوارضی برای بدن ندارد. هر سه ماده فوق ضد التهاب قوی هستند.
Azerbaijan
حامدی
۱۶:۴۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
در تحقیقی که در دانشگاه نیوجرسی انجام شده مشخص شده در سرم بیماران مبتلا عنصر سمی نیکل از حد مجاز زیاد است. و حلقه ایمیدازول قرص مترونیدازول با نیکل واکنش میده و آن را خنثی می کنه.
India
طاهره خاوری
۱۰:۰۸ ۱۵ دی ۱۴۰۰
باسلام
ببخشید منظورتون از metranetazol چی بوده ؟؟؟ میشه بگیید ؟
یعنی اگر قرصشو استفاده کنییم خوب میشییم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
باسلام خدمت شما دوست عزیز،میخواستم بگم که من 15ساله پسوریازیس رو، روسر،شکم،پاها،پشت باسندارم چند با دکتر رفتم خوب نشدم،میشه شماره اون آقای که داروی پسوریازیس درست می‌کنه رو برام ارسال کنید
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۰:۴۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
من ۱۵ ساله که بااین بیماری هستم به شکر خدا اخر سر با یه آقایی اشنا شدم که فقط کرم پسوریازیس درست میکنه همه جای ایران هم ازش میان میبرن فوقالعاده هستش هر کجای بدنت باشه به طور کامل از تمام نقاط بدنت میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
سلام
بانه یه نفر طب سنتی هست که درمان میکنه
خیلی ها درمان شدن و اونهایی که درگیری شدید داشتن بهتر شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام اسم واترپلو برام بفرست ممنون میشم فدات
Iran (Islamic Republic of)
رها
۰۰:۰۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
من 7 ساله که درگیر هستم از نوع نادرش تو ناخن و اینکه خیلی برام دردناکه نمیتونم راحت از انگشتام استفاده کنم همه نوع درمان داشتم درمان های موضعی تزریق کورتیکواستروئید و قرص اکوفان کپسول سیکلوسپرین و نئوتیگازون تزریق متوتروکسات برای چند سال پماد های دست ساز درمان اخیر هم که پنج ماه ادامه دادم آدالیمومب بود که نه تنها نتیجه نداد بلکه اینقدر ضعیف شدم که تو شرایط کرونا جونمو به خطر انداخت
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
پماد مگاکورت برای درمان پسوریازیس خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۷:۲۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اقایون من هرچی د رمان داشته نور درمانی انواع پماد ترکیبی و قرص سینورا اینفلکسی مپ اب درمانی بزرگای طب سنتی ووووو خوب نشدم مگه خدا دوست داشته باشه خوب بشی
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۰۷:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
من ۳۷ ساله پسوریازیس دارم ..همه کارکردم پزشکی وسنتی ..متاسفم باید باهاش زندگی کرد ... گانودرما دو سال خوردم ..که قهوه هست با طعم های مختلف توش قارچی داره که میگن درمانه ..کلی پول خرج کردم فقط کمی التهابم را کم کرد وهمچنان هست ..من از زانو به مایین پاهام درگیره وامسال چونم زده ... با پرهیز موافقم .... ارامش وصبر ایوب لازم داره ... با خودم عهد کردم تاحال هیچ داروی شیمیایی نخوردم حداقل گرفتارعوارض داروها نشم ...
Qatar
ههههه
۲۲:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
اگه اینجوریه پس خودکشی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
من خدود ۳۵ساله که از این بیماری رنج میبرم
سالهاست که دکتر نرفتم
راز پماد تریا میسینولون ۱٪ ان ساده استفاده میکنم
Austria
علیرضا
۱۳:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
۱۵ ساله دارمش. لعنت بهش. اما آمپول متوترکسات از بین نمیبره اما محوش میکنه تا وقتی که بزنید. هلال احمر داره . داروخانه خیلی گرون تره. به امید به جهنم رفتن این بیماری
Iran (Islamic Republic of)
رامو
۲۱:۰۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب بگو هیچییی نخورین
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۱۳:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام، پسر من ار حدود ۱۰ ماهگی قسمت کشاله رانش درگییراین بیماریه الان ۴ سالشه تو همون منطقه ثابتمونده. با بزرگتر شدنش پیشررفت منیکنه تو قسمت های دیگه بدنش ؟
Pakistan
Mohammed Amir
۱۲:۴۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تشکر زیاد حدود بیست سال از این مرض رنج میبرم چه کنم آقا دکتر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا محمدزاده
۰۰:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
مطالب عالی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
من دوساله درگیرشم.. امپول سینورا هم یک سال استفاده کردم نتیجه نگرفتم بنظرم روی بعضی بدنها نتیجه میده.. شادتر ازمن فک نکنم کسی باشه همیشه درحال خندم اینم ک تاثیر نداشته روی خوب شدن مریضیم..دوس دارم مریضیم خوب بشه افسرده شدم دیگه بخدا اول جوونی درگیر مریضی شدیم
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۲۱:۱۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
من چهار سال دارم این بیماری رو خودش میاد میره اینم بگم الان دارم ناراحتی قلبی میگیرم باور کنین خیلی مواظب خودتون باشین فک نکنین که چیزی نیس
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۲۰:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام منم حدود ۲۶ساله که با پسوریازیس میجنگم واقعا این بیماری هیچ گونه درمان قطعی نداره همه راهها رو امتحان کردم از دکتر طب سنتی گرفته تا فصد و حجامت و کلی دوا درمون که فقط جیبم رو خالی کرد و افسردگی گرفتنم من فکر میکنم که تنها درمانش اینه که باهاش تا آخر عمرت کنار بیای و گر نه پسوریازیس داغونت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۲۳:۵۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
دوستان من هر کاری کردم فقط پول خرج کردنه اگه میخواین خوب بشین اینکارهارو انجام بدید روزی ۱۵ تا ۲۰ لیوان آب بخورین هر چقدر بیشتر بهتر عرق کردن هر کاری میخوان بکنین تا عرق کنین اگه تونستین چند روز فقط میوه بخورین به صابون مایع و ریکا به هیچ عنوان دست نزنید فقط صابون معمولی استفاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
حاند
۱۳:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام..بنده هم۱۳ساله از سن ۲۰تا الان درگیرم ولی با لوسیون کلوبتازول شرکت بهوزان پوست سر بهبود یافته و دقیقا روی استخوان ساق پام فقط مونده که با چرب کردنبا پمادهای موضعی از پیشترفتش جلوگیری کردم .
Iran (Islamic Republic of)
سحرناز
۰۶:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
دوستان نسبت به این بیماری فقط باید بی خیال بود چون هرچقدر که درگیرش باشید بیشتر میشه. من حدود 20 ساله که پسوریازیس دارم و هر چند وقت یکبار خودش رفع میشه و دوباره میاد. یادمه یه بار به مدت یکسال کاملا محو شده بود ولی بعد دوباره پدیدار شد. کم و زیاد هم میشه گاهی. شرایط آب و هوایی هم تاثیر داره مثلا آب و هوای خشک تشدیدش میکنه. به نظرم نسبت به هر چیزی توی زندگی بی خیال باشیم بهتر و عالی تر برامون جواب میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
سلام آمپول سینرا معجزه میکند.فقط گرونه. با دفترچه ارزانتر.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام این آمپول رو هرچند وقت یه بار باید تزریق کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۰۹:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
باسلام من حدود ۱۵سال این بیماری رو دارم و واقعا دیگه خسته شدم خواهشاً کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
م خ
۱۹:۰۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
سلام آمپول سینورا معجزه می کنند. من 3 سال استفاده میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
سلام تا حالا از طب سنتی،دکتر خیر اندیش کسی کمک گرفته؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۱۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
باسلام خدمت تمام دوستان ما در یک تیم مشاوره پزشکی .توانستیم در درمان کلیه بیماری های پوستی از جمله پیسی .وپسوریازیس .پوستی صدفی .اگزما و.....خیلی از بیماری های دیگر جواب دهی صد درصدی را انجام دهیم این محصول بدون برگشت وگیاهی وبدون عوارض بوده و مورد تایید سازمان های مختلف هست .اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
این دارو چی هست
چرا اسمش و نحوه تهیه رونمیگیدآدم احساس مسکنه می خواین از بیماری ما سوء استفاده کنید
ما همینجوری به شدت تحت فشاریم
مرحم باشد خار در گلو نشین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۸ تير ۱۳۹۹
سلام تورو خدا بهمون معرفی کنید دیگه خسته شدیم خدا بهتون خیر بده
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۴۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
اطلاع بدیم بگیم چی دارین کجاست پیش کیه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۳۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
با سلام
بنده سه ساله درگیر این بیماری هستم
مشکل من پشت دستهام است
اعصاب و روانم رو بهم ریخته
هر کسی منو میبینه قبل از سلام کردن ميگه دستات چی شده
دکتر خیلی رفتم
انواع داروها رو گرفتم از پماد و قرص
کم و بیش بهتر ميشه باز شب میخواهم صبح بیدار میشم میبینم بدتر شده
واقعا موندم ديگه بايد چکار کنم
اگه کسی راه حلی داره و ميتونه به من کمک کنه بگه
من واقعا نميتونم هیچ کاری بکنم یا دست به چیزی بزنم
چون بلافاصله دستام بدتر ميشه و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
سلام منم6ساله که این بیماری و دارم و اینکه میگن از اعصاب هس فکر میکنم درسته چون خودم و شوهرم مبتلا شدیم و یه بچه متفاوت (معلول ) داریم و واقعا از زندگی و آینده این کودک ناامیدیم
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۲۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
سلام دوستان من ۲۵ ساله درگیر بیماری پسوریازیس شدیدم هر دکتری رفتم جواب نداده نا امید بودم . با اشنا شدن امپول سینورا که تحت پوشش بیمه است که هر جعبه دوعددی با بیمه ۱۴۰تومان در هلال احمر. اعلان ۸ ماهه مصرف میکنم هر دوهفته یک امپول میزنم واقعا معجزه کرده ‌توصیه میکنم استفاده کنید ماراهم از دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۳:۱۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
سلام منم ۲۲ سال هست درگیر این بیماری هستم هر دکتری که رفتم خوب نشدم متاسفانه دیگه ولش کردم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
سلام من نزدیک ١٣سال درگیرم همه جا رفتم هیچ جوابی نگرفتم داروی این فقط وفقط دست خدا
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۰:۳۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
من دوساله این بیماری رو دارم اوایل mtxاستفاده میکردم و خوب شد و اینکه ناراحتی و اعصاب کاملا روش تاثیر میزاره باید بیخیال بود و سرگرم کاری تفریحی چیزی و الان هم امپول متوترکساید استفاده میکنم ولی بازم عود کرده
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۹:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
من ۳ ساله درگیر این بیماری هستم داخل دستام و کمرم...خیلیم دکتر رفتم هیچ فایده ای نداره..وازلین بصورت دائم استفاده میکنم..وقتی میبینم درمانی نداره خودمو زدم به بیخیالی دیگه..بیخیال باش خوش باش
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۰۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام. قسمت آرنج من و همینطور گردنم اینطور شده و جدیدا گرفتم . بدن رو کاملا شسته هنگام حمام و محلول سرکه انگور یا سرکه سیب محلول با کمی نمک روی موضع بمالید. به مدت حدود 7 دقیقه بعد بدن شسته و بعد از حمام پماد زینگ اکسید روی موضع بمالید پیشنهاد می کنم کنترل میشه. با هزینه کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام دکتر به من گفت اصلا دارویی نداره وتا زمان پیر شدنم با من هست این بیماری ولی یکبار یه جایی خوندم که یه اقایی پسوریازیس شدید داشته با نخوردن هیچ گونه گوشتی کاملا خوب شده بود
Iran (Islamic Republic of)
darya
۲۰:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام من پشت گوشام سفید با داخل اون ولی پشتم حالت جوش داره و وقتیم جاش میمونه تیره میشه یکی میگی پسوریازیسه یکی میگه اگزماس خط شروع موهامم داره بنظرتون چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
اینکه میگین شبیه به علایم پسوریازیس هست ولی برای تشخیص قطعی، متخصص پوست باید نمونه برداری کنه و نتیجه ازمایش پاتولوژی نوع بیماری شما رو مشخص میکنه
Sweden
محسن
۱۸:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان من ابن مریضی پوستی رو از بچگی دارم و هی کم و زیاد میشه *شاد و بیخیال* باشین
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۱:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
پسوس رام مصرف کردم چند روز خوب نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
پسوس رام کلاه برداریه
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۸:۴۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام من 20 سال هست این بیماری دارم همه نوع درمان رو انجام دادم هیچ نتیجه‌ای نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
سیینورا کروتن هست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
سینورا چند مدت اسفاده کردید من نزدیک 9ماه استفاده کردم اما خوب نشدم
Singapore
ناشناس
۰۳:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۸:۴۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام دکتر برای من کپسول تلفست تجویز کرد و یکبار فقط به آب تلخ طبیعی نزدیک شهرستان سمنان رفتم ۹۰ درصد بیماری پسوریازیس خوب شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
من حدود 13سال هست درگیرم خیلی هم دکتر رفتم الان هم رفتم پیش دکتر طب سنتی دمنوش و عرقیجات و کرم مخلوط و...داده 900تومان پول دارو دادم هیچ تاثیری نداشت امیدوارم هرکسی نتیجه ای گرفت اعلام کنه متاسفانه همه دنبال تجارت هستند تا درمان خدا اخر همه رو به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
من امپول سیتروئن زدم خوب شود 13 سال داشتم
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۰۹:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
این بیماری فقط و فقط آرامش میخواد ،ارامش و استرس که نداشته باشی خودش میره پی کارش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۵۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام‌شما‌با‌آرامش‌نتیجه‌گرفتین‌وخوب‌شودین
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۰۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام من حدودای دوساله این بیماری مزمن دارم همه داروهااعم ازگیاهی وشیمایی فقط سرکوب کننده بودن الان دادم قرص پردیزولون که عارضه م دارم مصرف میکنم وخیای خوب نیستم لطفاباقاطیعیت اگه امپول سینوراخوب تااستفاده کنم ایاخوب خوب شدیدیاسرکوب شدخیلی ممنون میشم اگه صریح پاسخ بدید
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۲۲:۵۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
سلام من 26 سالمه هشت ساله پسوریازیس دارم خواهش میکنم پردنیزولون استفاده نکنید من نزدیک به دو ساله امپول سینورا استفاده میکنم خدا رو شکر جواب داده هرچند استرس هم نباید داشته باشی.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۵۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
اقا این قرص از درون نابود میکنه شمارو خواهش میکنم مصرف نکنید من فلج شدم از پا افتادم کمرم وپاهام صاف نمیشه این قرص پوکی استخوان وسیستم دفاعی رو کلا منحل میکنه واستخوانها ازدرون کج میشه نکن اقا توروخدا نکن
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۱۸:۲۳ ۲۴ تير ۱۳۹۸
قطره استریل چشمی بتامتازون رو روی کاغذ دستمالی بریزین و اون ناحیه رو اروم اروم پاک کنید . در روز این کارو تکرار کنید . با پنبه این کارو انجام ندین چون پنبه حساسیت رو بیشتر میکنه . این قطره خیلی مفیده حتی برای اونایی که خارش دستگاه تناسلی دارن هم خیلی خوبه. یا بیمارایی که به علت زیاد خوابیدن باعث سوختگی پشتشون شده برای اونا هم خوبه .
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۴:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
من امپول سینورا استفاده کردم وهیچ تاثیری ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۲:۰۸ ۲۴ تير ۱۳۹۸
دوستان این بیماری با طب سوزنی قابل درمان هست ،مادر من درگیر این بیماری بو که با طب سوزنی خدارو شکر نتیجه گرفت
Iran (Islamic Republic of)
جععری
۰۱:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سلام دوستان دو سال بااین بیماری درگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۷ تير ۱۳۹۸
من هم ۲۰ سال هست ازاین بیماری رنج میبرم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۱۳ ۱۶ تير ۱۳۹۸
سلام من بیش از ده ساله ک درگیر این بیماری هستم.نئوتیگازون و هر داروی شیمیایی دیگه کاملا برای بدن‌‌( کبد) ضرر داره و درمانش موقتیه! این بیماری فقط با داروی گیاهی و پرهیز درمان میشه!
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۱۷:۰۰ ۱۳ تير ۱۳۹۸
سلام بچه ها من بيمارى پسوريازيس دارم من واقعا رنج ميكشم أز أين مريضى واينو ميدونم اين مريضى أز درد ورنج و استرس بسر ادم مياد مخصوصا شكست و نااميدى
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۳ تير ۱۳۹۸
سلام من ۱۰سال هست که ازاین مشکل رنج می برم صورتم حدود۱سال میشه ایاداروی خوردنی یاداروی مالیدنی که عوارضی برای چشم نداشته باش هست ممنون میشم جواب بدین
United States of America
صابر
۰۰:۴۶ ۱۲ تير ۱۳۹۸
سلام، ده سال است که این بیماری را دارم ،روی پا وانگشتان دست . بیشترین عامل ایجاد این بیماری استرس میباشد و کم خوابی و خواب نامنظم هم موثر است ، این بیماری با داروهای مرتبط قابل کنترل است ، مصرف منظم امگا 3 بسیار در درمان موثر است ، توضیحا علت خارش خشک شدن موضعه زخم بوده که نشانه بهبود هست ، از خاراندن آن جلو گیری وآن را چرب نگهدارید . مصرف آرامبخش سیتریزین با ریلکس کردن بدن کمک بسیار میکند.
Afghanistan
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۰ تير ۱۳۹۸
راه حل تازه برای درمان پسوریازیس چیست لطفأ معلومات ارایه نمایند تشکراز لطف و شفقت مهربانی تان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۹ تير ۱۳۹۸
9سال است که ازاین بیماری که معمولا درجاهای خاصی از بدن مثل صورت ، سینه ، اندام تناسلی و...خارش داره وبیرون میاد .قرص آسیتریتین یانوگاتیسیون مصرف نمودوخوب شد .وبعداز مدتی دوباره عود کرده ونمی دانم چیکار کنم رنج می برد.
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی
۰۴:۰۱ ۰۶ تير ۱۳۹۸
من ۲۵ ساله این بیماری را دارم اکثرا قرض نیتی گا سوء مصرف میکنم به محض قطع کردن دارو دوباره عود میکند
Iran (Islamic Republic of)
شهرام عسگری
۰۷:۴۱ ۰۲ تير ۱۳۹۸
لطفا همگی توجه کنید تمام اشخاصی که مبتلا به پسوریازیس هستند من بیماری پسوریازیس رو یک اختلال عصبی میدانم اشخاصی که به این بیماری مبتلا میشن نه ارثیه و نه این چرت و پرتهاس که میشنوید فقط تنها دلیلش تحت فشار زندگی بودنه و فشار عصبی ترس از فردا و اینده و تلاشهایی که کلا با شکست مواجه میشن اگر یک فرد پولدار و مرفح پسوریازیس داشت گفته های من اشتباهه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۴۱ ۰۱ تير ۱۳۹۸
من از ۱۰ سالگی دارم پماد دایوبت خوبه براش
Iran (Islamic Republic of)
M.m
۱۲:۰۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام منم سه ساله که درگیر این بیماری پسوریازیس هستم بدنم هی داره بدتر میشه آیا آمپول سینورا کسایی که مصرف کردند عوارض نداره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام درمان پسوریازیس فقط و فقط آلوئورا هست که هم به پوست زده بشه هم داخل آب بصورت پالم ریخته و خورده بشه.
رژیم غذایی ( عدم مصرف سرخ کردنی و...) و ورزش هم بسیار موثره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
نه
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۹:۴۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام من از بچگی درگیر این بیماری بودم که دکتر با اگزما اشتباه میگرفت .الان که فهمیدن فرص نیورال دادن خیلی آدم رو از پا در میاره البته انقد دیر فهمیدن که کبدم چرب شده دکتر خوب تو تهران کی هست برم پیشش معرفی کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
شهلا
۱۹:۳۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
من.بامصرف.امپول.سینورا.خیلی.بهترشدم
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۵:۴۵ ۱۵ تير ۱۳۹۸
دکتر امیرهوشنگ احسانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۸
چند بار استفاده کردید
Iran (Islamic Republic of)
حميد
۲۳:۵۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
تنها درمانش امپول سينورا هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
منم حدود ۷ سال دچار این بیماری بودم اما با آمپول سینورا کاملا خوب شدمه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۳ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
هر چی گفتی درست گفتی دقیقا من هر کدوم از اینارو مصرف میکنم حالم بدتر میشه نمیدونم چی بخورم خیلی سخته
France
فریبا
۱۶:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام من ۲۰ساله که پسوریازیس دارم همه دکترهای رشت وتهران رورفتم همه داروهای گیاهی شیمیایی ترکیبی رواستفاده کردم ولی خوب نشد گانودرماهم فایده نداشت دیگه ازهمه چی ناامیدشدم
Mexico
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام من از۱۰سالگی درگیر پسوریازیس هستم الانم که ۳۷سالمه هنوز درگیرشم دوستان من بعد این همه سال وخیلی تحقیق درمورد این بیماری فهمیدم که بیشترین ومضرترین چیزکه تشدیدش میکنه استرس واضطرابه خودتونو رها کنیدوهمچنین غذاهایی که تشدیدش میکنه نخورید سرچ کنید که چه غذاعایی براش مضرهستمن بارعایت این نکات چندسالی خوب شدم کلا ازبدنم محوشد ولی یه چندماهی استرس گرفتم وکلا غذاهارو رعایت نکردم دوباره داره شروع میشه امیدوارم که بتونم دوباره مهارش کنم البته داروهای گیاهی هم کمک میکنه حتما استفاده کنید استرس روهم ازخودتون تا میتونید دورکنید وبا آرامش زندگی کنیدوحتما پیش یه پزشک طب سنتی برید با تشخیص طبعتون بهتون کمک میکنه چه داروگیاهی مصرف کنیدانشالله که نتجیه میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
من نزدیک 9سال درگیر پسوریازیس هستم دکتر زیاد رفتم داروم زیاد مصرف کردم حتی دارو گیاهی هم استفاده کردم ولی هنوز خوب نشدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام من هرچی دارو مصرف کردم نتیجه ندیدم الان 3 ساله درگیر این بیماری هستم وهنوز خوب نشدم
۱۲