هشدار هواشناسی مازندران درباره آبگرفتگی معابر

هواشناسی مازندران درباره بارش باران و آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌های مازندران از امشب به شهروندان و مسافران هشدار داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، رضوی مدیر کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش بینی هوا شناسی سامانه سرد و بارشی از امشب وارد مازندران می‌شود.

وی افزود: بارش‌ها در مناطق جلگه‌ای به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف است.

رضوی گفت: با کاهش نسبی دما و ادامه بارش‌ها آبگرفتگی معابر برخی از شهرستان‌ها و لغزندگی جاده‌ها و مه الودگی به ویژه در جاده‌های کوهستانی دور از انتظارنیست.

مدیر کل هواشناسی مازندران افزود: این سامانه بارشی از فردا از غرب استان خارج می‌شود.

وی وضعیت دریا را در این مدت مواج پیش بینی کرد و افزود: صیادان، گردشگران و دریابانان در این مدت از حضور در دریا خودداری کنند.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز گفت: در این مدت آبگرفتگی معابرعمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ‏ها و همچنین اختلال در تردد جاده ‏های کوهستانی بدلیل بارش برف دور از انتظار نیست.

وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد در مدت زمان فعالیت سامانه بارشی در استان از آمد وشد در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نیز کوه پیمایی، طبیعت گردی و برپایی چادر در فضا‌های باز پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: رانندگان هنگام عبور از مناطق برف گیر و کوهستانی تجهیزات زمستانی همچون ضد یخ و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/آ

ورود سامانه سرد و بارشی به مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.