اصفهان میزبان مسابقات کشتی می شود

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت: وجود زیرساخت‌های مناسب و درایت و توان مدیریتی، باعث شده تا فدراسیون کشتی، اصفهان را به‌عنوان یک گزینه میزبانی برای رویدادهای بین‌المللی مدنظر داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید بنی‌تمیم  امروز در نشست خبری چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حضور اصحاب رسانه در این نشست تشکر می‌کنم و امیدوارم با اطلاع‌رسانی لازم، زمینه استقبال خوب از مسابقات را فراهم کنند.

وی با ابراز قدردانی از همدلی بین مسؤولانی استانی اعم از استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و شهرداری اصفهان و هیأت کشتی استان افزود: قرار بود مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، به میزبانی کاشان برگزار شود اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد.

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی فرنگی، با توجه به تغییر قوانین به شکل جدیدی برگزار خواهد شد، البته تغییر قوانین ابتدا در مسابقات کشتی آزاد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در ده وزن برگزار شده و برخلاف رویدادهای قبلی که روز قبل مسابقات وزن‌کشی انجام می‌شد، در این پیکارها صبح پنج‌شنبه و صبح جمعه، وزن‌کشی انجام خواهد شد.

به گفته این مقام مسؤول، تعداد تیم‌های شرکت‌کننده از کشورهای مطرحی همانند روسیه، ترکیه، رومانی و آمریکا از لحاظ کمی و کیفی سطح این رقابت‌ها را بالا برده است.

بنی‌تمیم درباره منتفی شدن بحث میزبانی کاشان بیان داشت: به دلیل کناره‌گیری اسپانسر این مسابقات که قول پرداخت هزینه را داده بود، امکان برگزاری مسابقه فراهم نشد.

وی ادامه داد: پس از منتفی شدن میزبانی کاشان، استاندار اصفهان که از خانواده ورزش هستند، موضوع را پیگیری کردند و تلویحا قرار شد میزبانی مسابقات کشتی فرنگی به اصفهان واگذار شود که پس از هماهنگی‌ صورت گرفته، این میزبانی نهایی شد.

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: وجود زیرساخت‌های مناسب و درایت و توان مدیریتی، باعث شده تا فدراسیون، اصفهان را به‌عنوان یک گزینه میزبانی مدنظر داشته باشد.

بنی‌تمیم در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره تحت‌‌الشعاع قرار گرفتن مسابقات به دلیل حواشی ایجاد شده پس از باخت علیرضا کریمی در مسابقات جهانی گفت: فدراسیون جهانی کشتی هیچ تصمیمی در این رابطه نگرفته و مشکلی برای این میزبانی وجود نخواهد داشت.

وی همچنین خطاب به مسؤولان هیأت کشتی استان اصفهان، خواستار اطلاع‌رسانی برگزاری مسابقات و در نظر گرفتن تسهیلات جهت حضور تماشاگران شد.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهانی یکی از گزینه‌های فدراسیون برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار