چمران در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قدس شریف متعلق به فلسطینی ها باقی خواهد ماند/ ترامپ لکه ننگ دیگری به سیاست‌های آمریکا اضافه کرد

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: قدس شریف قبله مسلمانان است و برای آنان اهمیت فراوانی دارد.

قدس شریف متعلق به فلسطینی ها باقی خواهد ماند/ ترامپ لکه ننگ دیگری به سیاست‌های آمریکا اضافه کردمهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن محکوم کردن اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: قدس شریف قبله مسلمانان است و برای آنان اهمیت فراوانی دارد.

وی ادامه داد: این حرکت ترامپ موجب انزجار بیشتر مسلمانان از سیاست‌های آمریکا شد و مسلما بی‌پاسخ نخواهد ماند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا چه کاره است که در مورد قدس تصمیم می‌گیرد، بیان کرد: اعلام پایتختی قدس کاری غیرقانونی بوده و کاملا مشخص است که از زبان قلدرمآبانه و مقابله با مسلمانان برخواسته است.

چمران تنها راه خنثی کردن توطئه‌های استکبار جهانی را اتحاد مسلمان دانست و گفت: شاهد موج واکنش‌های جهانی نسبت به این عمل ننگین ترامپ بودیم و مسلمانان در نقاط مختلف جهان اعتراض خود را نشان دادند.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: بعد از این کار ترامپ، باید منتظر انتفاضه دیگری در فلسطین با همراهی ملت‌های مسلمانان و آزاده جهان باشیم. قدس متعلق به مردم فلسطین بوده و متعلق به آنان باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به تلاش ترامپ برای بی‌ثبات‌سازی منطقه و تضعیف جهان اسلام، بیان کرد: این حرکت غیر قابل قبول ترامپ قطعا لکه ننگ دیگری بر سیاست‌های آمریکا خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی بر ضد ملت مظلوم فلسطین، گفت: سالهاست که رژیم صهیونیستی حق و حقوق مردم فلسطین را پایمال می‌کند، کودکان فلسطینی را می‌کشد و اجازه رسیدن دارو و غذا به آنان را نمی‌دهد.

چمران با بیان اینکه این اقدام ترامپ نادیده گرفتن حق و حقوق قطعی ملت مظلوم فلسطین است، افزود: آمریکا و اسرائیل توطئه‌های زیادی علیه مسلمان دارند و بعد از فروپاشی خلافت خودخوانده داعش، مسلما آنان دست به توطئه‌های دیگری می زنند که ضروری است مسلمان هوشیارتر از قبل باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: چمران ، فلسطین ، قدس ، آمریکا ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۰۰:۳۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
اگر توجه داشته باشيد هركدام از رؤسايي جمهوري امريكا هيچ قدم مثبت براي خاورميانه برنداشتند هيچ از خود يك لكه ننگ به يادگار گذاشته اند ترامپ گمان كرد همهء كشورها خصوصاًاروپاييهاحمايتش ميكنن اما موفق نبود
آخرین اخبار