برپایی راهپیمایی اعتراضی فردا بعد از نمازجمعه

مردم مازندران در اعتراض به اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انتقال پایتخت این رژیم به قدس شریف، فردا راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اینکه دست جنایت وخیانت آمریکایی بار دیگر از طریق رژیم اشغالگر قدس شریف پدیدارشد وتوطئه جدیدی را در منطقه دنبال می‌کند تا ناامنی را برای فلسطین مظلوم ومردم بی دفاع رقم بزند، سیاستی است که نخ نما شده است.

به اطلاع مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار مازندران می‌رساند: آمریکا با توطئه جدیدی تحت این عنوان که قدس پاینخت رژیم صهیونیستی شود به دنبال بی ثباتی، بی امنیتی وبحران در منطقه است واین اقدام نیز هم بی قانونی وغیر منطقی است، هم دخالت در امور مسلمانان جهان، زیرا که قدس شریف متعلق به فلسطینی‌ها ومسلمانان جهان است و هدف مسلمانان نیز آزادی قدس است از چنگال اشغالگران.

ایران اسلامی امروز بعنوان ام القرآی جهان اسلام وظیفه ذاتی خود می‌داند که به دفاع از مظلومان به پا خواسته ودر برابر جاهلان زمانه سکوت ننموده وسر تسلیم فرود نیاورد واین همان شعار هیهات من الذله ابا عبد الله الحسین (ع) است که آزاد مردی و ایستادگی را در طی ۱۴۰۰ سال برای مسلمان رقم خورده وبر پیشانی مسلمانان جهان ثبت ودرج است.

ایران اسلامی امروز به فرموده مقام معظم رهبری: هیچ انگیزه‌ای برای مقابله با دولت‌های مسلمان نداشته، ولی در مقابل عوامل آمریکا خواهد ایستاد.

مردم ولایتمدار مازندران همانطور که، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمودند: هدف دشمنان ایجاد جنگ مذهبی است وبه حول قوه الهی موفق نشدند و توطئه شوم شان در ایجاد داعش وتکفیری‌ها با پیروزی سپاه اسلام، این خیانت نیزدر نطفه خفه شد.

امروز مسئله فلسطین به فرموده رهبر معظم انقلاب در راس مسائل سیاسی امت اسلام است وهمه موظف به آزادی ونجات ملت فلسطین وتلاش ومجاهدت در این راه هستیم.

اینکه قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام می‌شود، برابر فرموده مقام مقام معظم رهبری نشان از عجز وناتوانی آمریکا وایادی اش، مقابل مسلمانان است ووعده حق نزدیک است، زیرا دنیای اسلام در مقابل این تصمیم جاهلان ونادانان خواهد ایستاد وما به امید پرودگار شاهد ضربه سنگین به رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

اینک جهان اسلام وکشور‌های اسلامی وظیفه سنگینی را بر دوش دارند وآن اتحاد ویکصدایی در برابر این تصمیم آمریکایی است که غیر قانونی بودنش بر همه حجت است، اما رژیم صهیونیستی با بی توجهی به تمامی قوانین ومقررات، قطعنامه‌های سازمان ملل ایستاده وگردن کشی در برابر جامعه جهانی خشم وانزجار جامعه اسلامی را بر انگیخته و مسلمانان یکصدا به پا خواسته وتوطئه جدید آمریکایی‌ها را مجکوم می‌کنند.

انتهای پیام/آ

دعوت به راهپیمایی اعتراضی فردا بعد از نمازجمعه در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.