رئیس هیأت کشتی استان اصفهان

نصف جهان میزبان کشتی باشگاههای جهان

چهارمین دوره جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی فرنگی در اصفهان برگزار می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس هیأت کشتی استان اصفهان امروز در نشست خبری چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا قرار بود 7 تیم در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان شرکت کنند که تعداد آن‌ها به 12 تیم افزایش یافته است.

محمد مجیری با اشاره به افزایش تیم‌های شرکت کننده افزود: نایب‌رئیس فدراسیون کشتی معتقد است برگزاری این رویداد در اصفهان موجب شده تا کشورهای خارجی رغبت بیشتری برای حضور پیدا کنند.

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان ادامه داد: تیم‌هایی از کشورهای روسیه، ترکیه، مجارستان، گرجستان، ارمنستان، اوکراین، رومانی، یونان، قرقیزستان و بلاروس و سه تیم از کشورمان قرار است در این مسابقات به رقابت بپردازند.

وی با ابراز امیدواری برای میزبانی مطلوب و ارایه مسابقاتی در سطح عالی یادآور شد: شهرداری اصفهان برای برگزاری این رویداد، همکاری زیادی دارد زیرا شور و نشاطی که به واسطه این رویداد در بین شهروندان ایجاد می‌شود، قابل توجه است.

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان برگزاری چنین رویداد بزرگی در اصفهان را افتخاری برای ورزش استان دانسته و گفت: با همکاری همه نهادها و ارگان‌ها، در نظر داریم میزبانی مطلوبی را ارائه کنیم و برای رسیدن به این مقصود، جلسات متعددی برگزار شده است.

وی ادامه داد: با همکاری استانداری، شهرداری و اداره ورزش و جوانان، تقسیم وظایف به خوبی انجام شده است.

مجیری با اشاره به برگزاری این مسابقات در سالن 25 آبان متذکر شد: آماده‌سازی و تجهیز سالن 25 آبان، برعهده هیأت کشتی است و با همکاری شهرداری اصفهان، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این سالن گنجایش حضور 7 هزار تماشاگر را داشته و با درنظر گرفتن تمهیدات لازم و اطلاع‌رسانی در سطح شهر، امیدواریم علاقه‌مندان استقبال خوبی از این رویداد بین‌المللی داشته باشند.

این مقام مسؤول تأکید کرد: اتوبوس‌هایی در چند نقطه شهر برای انتقال تماشاگران در نظر گرفته خواهد شد و از مبادی مختلف، تماشاگران را به سالن 25 آبان منتقل می‌کنند.

به گفته مجیری، بلیط مسابقات برای معرفی اسپانسرها چاپ می‌شود اما ورود به سالن و تماشای مسابقات رایگان خواهد بود.

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان با اشاره به اقدامات فرهنگی برای میزبانی یادآور شد: پیام صلحی به زبان تمام کشورهای شرکت‌کننده ترجمه شده و در بدو ورود به فرودگاه، همراه با شاخه گلی به ورزشکاران خارجی اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در سالن 25 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار