ترافیک سنگین مرکز خرم آباد؛

ترافیک سنگین مرکز خرم آباد به دلیل مسدودسازی پل موقت ساحلی

رئیس پلیس راهور لرستان گفت: یکی از علت‌های مهم ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر، مسدودسازی پل موقت ساحلی استانداری توسط شهرداری است که مسیر جایگزینی برای آن تعریف‌نشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ منوچهر مرادی  رئیس پلیس راهور لرستان اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد نسبت به بحث ترافیک بی‌تفاوت است؛ یکی از علت‌های مهم ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر، مسدودسازی پل موقت ساحلی استانداری توسط شهرداری است که مسیر جایگزینی برای آن تعریف‌نشده است.

وی با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته در خرم‌آباد بارندگی و شرایط بحرانی نداشته‌ایم خاطرنشان کرد:، اما پل موقت ساحلی استانداری مسدود شده است و بار ترافیکی هسته مرکزی شهر را سنگین کرده است.

رئیس پلیس راهور لرستان با بیان اینکه اگر ستاد بحران مصوبه تخریب پل‌های موقت را صادر کرده است پس چرا این پل‌ها تخریب نمی‌شوند؟ خاطرنشان کرد: مردم باید تکلیفشان مشخص شود که با درب بسته پل‌های موقت مواجه نشوند و از مبدأ حرکت تصمیم بگیرند که این مسیر بسته است و از مسیر دیگری استفاده نمایند.

مرادی افزود: اگر قرار است مسیری مسدود شود باید مسیر جدیدی به‌جای آن تعریف شود که مردم بتوانند از آن عبور کنند.

وی یکی دیگر از علل ترافیکی هسته مرکزی شهر خرم‌آباد را دست‌کاری چراغ راهنمایی تقاطع بانک، توسط پیمانکار شهرداری عنوان کرد و گفت: زمان چراغ راهنمایی برای عبور بار ترافیکی پل حاجی که به چهارراه بانک منتقل می‌شود اندک است و ترافیک را پس می‌زند که سبب ترافیک سنگین در خیابان امام، علوی و شهدای شرقی می‌شود.

رئیس پلیس راهور لرستان با اشاره به اینکه زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی قبلاً به‌صورت دستی بود و مأمورین راهنمایی بنا به شرایط ترافیکی زمان آن را تنظیم می‌کردند، خاطرنشان کرد:، اما اکنون چراغ‌های راهنمایی قابل تنظیم دستی نیست و فقط پیمانکار می‌تواند آن را تنظیم نماید.

مرادی دیگر دلایل ترافیکی را وجود دست‌فروشان و خودرو‌های فروش میوه و تره‌بار عنوان کرد و گفت: شهرداری باید با این دست‌فروشان برخورد کند و نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی دیگرعلت ترافیک درشهرخرم‌آباد را وجود خودرو‌های تک‌سرنشین عنوان کرد و افزود: شهروندان محترم برای اموراتشان سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند که بار ترافیکی شهر کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/م

مسدودسازی پل موقت ساحلی استانداری سبب ترافیک سنگین مرکز خرم آباد شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار