بهره برداری از طرح های مخابراتی؛

به بهره برداری رسیدن ۵۶ طرح مخابراتی در دلفان

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: برای بهره برداری از ۵۶ طرح مخابراتی در شهرستان دلفان با صرف بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هومان محمودی، مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان، افزود: با بهره برداری از این طرح طرح مخابراتی در شهرستان دلفان گام‌های موثری برای تقویت زیرساخت در این منطقه برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیاز‌های استفاده از فناوری‌های نوین، برخورداری از سیستم‌های ارتباطی از جمله تلفن، اینترنت، تلفن همراه و اینترنت تلفن همراه است، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها بستر تحقق رشد و توسعه در شهرستان دلفان و استان لرستان است.

محمودی، بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به‌عنوان یکی از مهمترین نیاز‌های هر جامعه محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود زیر ساخت‌های مخابراتی در لرستان، از برنامه شرکت مخابرات برای تقویت زیرساخت‌ها خبرداد و بیان کرد: خلق ثروت در محور‌های گردشگری، صنایع دارویی، بازی‌های رایانه‌ای و اپلیکیشن درصدر برنامه‌های شرکت مخابرات ایتان لرستان قرار دارد.

مدیرعامل مخابرات لرستان، اظهار داشت: برای بهره برداری از این تعداد طرح مخابراتی بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمودی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ایجاد باند ۱۸۰۰ برای سایت هواشناسی، نصب ریپیتر موبایل برای روستای چم زال، ۱۲ مورد سایت اپراتورنسل چهارم و شش مورد سایت اپراتور نسل سوم است.

پایان پیام/م

۵۶ طرح مخابراتی در شهرستان دلفان به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.