فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

۵۲۰ دانش آموز دختر شهرستان بوشهر عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند

فرمانده سپاه شهرستان بوشهرگفت:نخستین کاروان دانش آموزان دختر شهرستان بوشهر در قالب ۵۲۰ نفر عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب شدند.

۵۲۰ دانش آموز دختر شهرستان بوشهر عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ عبدالرضا دشتی ظهر امروز در آیین بدرقه از اعزام دانش‌آموز دختر بوشهر به سرزمین‌های 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور نقش مهم اردوی راهیان نور در تقویت برنامه‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: یکی از روحیات مهم رزمندگان در هشت دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت بود که این مهم برای ترویج نسل دانش‌آموز و دانشجو در اولویت قرار دارد.

وی، اردوی راهیان نور را از مؤثرترین راه‌ها مقابله با جنگ فرهنگی دشمن دانست وافزود: یکی از اقدامات مؤثر برای مقابله با تهاجمات، شبیخون‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دشمن، برگزاری اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دختر بوشهر را به سرزمین دفاع مقدس خبرداد و گفت: نخستین کاروان دانش آموزی راهیان نور دختر شهرستان بوشهر در قالب 520 نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ دشتی بیان کرد: دانش آموزان در این سفر معنوی سه روزه ضمن بازدید از زیارتگاه‌های دهلاویه ، هویزه ،شلمچه و اروند در برنامه‌های فرهنگی ، مذهبی و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس نیز شرکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد : بیشتر برنامه‌ها توسط خود دانش آموزان اجرا می‌شود و هم‌رزمان شهدا نیز روایت‌گر سالهای دفاع مقدس هستند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه دل‌نوشته‌های دانش آموزان در قالب کتابی به چاپ می‌رسد گفت: این کتاب‌ها در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که موفق به شرکت در این اردو نشده‌اند.

یکی از راویان این کاروان‌ها نیز یکی از تاثیرات این اردوها را تغییر نگرش برخی از دانش آموزان نسبت به زندگی و حتی نوع پوشش و حجاب عنوان کرد.

حجت الاسلام فکور ی افزود: اردوهای راهیان نور فرصتی است تا دانش آموزان در مدت سه روز با دستاوردهای دوران دفاع مقدس ، مقاومت رزمندگان و فرهنگ ایثار آشنا شوند.

انتهای پیام/پ

اعزام ۵۲۰ دانش آموز دختر شهرستان بوشهربه مناطق عملیاتی دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.