هفته ششم لیگ اروپا

شکست میلان مقابل حریف گمنام در دیدار تشریفاتی/آتالانتا نبرد صدرنشینی را از لیون برد

هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا امشب از ساعت 21 و 30 دقیقه با برگزاری مسابقات شش گروه نخست آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا امشب از ساعت 21 و 30 دقیقه با برگزاری مسابقات شش گروه نخست آغاز شد.

در مهمترین بازی در گروه چهارم تیم صعود کرده میلان مهمان تیم تیم ریه کا کرواسی بود که با دو گل از این تیم شکست خورد.پولیسیچ در دقیقه 7 و گاورانوویچ در دقیقه 47 برای تیم کروات گل زدند تا گتوزو همچنان بدون پیروزی با روسونری باشد.

در دیگر بازی این گروه آستریاوین و آاک آتن به تساوی بدون گل رضایت دادند. میلان 11 و آاک آتن 8 امتیازی به عنوان‌ تیم‌های اول و دوم راهی مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی شدند.

در دیگر دیدار مهم در گروه E نبرد صدرنشینی بین تیم های صعود کرده آتالانتا و لیون در ایتالیا به مصاف هم رفتند که شاگردان گاسپرینی با یک گل مهمان فرانسوی خود را مغلوب کردند.تک گل آتالانتا را پتانیا دقیقه 10 به ثمر رساند تا تیمش مقتدرانه صدرنشین گروه شود.

در دیگر بازی این گروه اورتون حذف شده با سه گل لیماسول را شکست داد تا تیم آخر گروه نباشد.در این گروه، آتالانتای 14 و لیون 11 امتیازی به دور راه پیدا کنند.

در گروه اول، آستانا یک بر صفر میزبانش، اسلاویا پراگ را برد و مکابی با همین نتیجه از سد ویارئال گذشت. از این گروه ویارئال و آستانا با 11 و 10 امتیاز به دور بعد راه یافتند.

در گروه دوم، دیناموکیف چهار بر یک از سد پارتیزان بلگراد گذشت و یانگ بویزو دو بر یک مقابل اسکندربیو به برتری رسید. از این گروه، دیناموکیف 13 و پارتیزان 8 امتیازی صعود کردند.

در گروه سوم، هوفنهایم و لودوگورتز یک بر یک مساوی شدند و بشیک‌شاهیر ترکیه 2 بریک از سد براگا گذشت. در جدول، براگا با 10 و لودوگورتز با 9 امتیاز به دور بعد رسیدند.

در گروه ششم، کپنهاگن 2 بر صفر از سد شریف گذشت و زلین با همین نتیجه مغلوب لوکوموتیو مسکو شد. در جدول، لوکوموتیوی 11 امتیازی همراه کپنهاگن 9 امتیازی راهی مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی شد.

انتهای پیام/

نتایج هفته ششم لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار