اختصاص 3میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن بهزیستی

3 میلیارد و 140 میلیون ریال کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان مسکن جامعه هدف بهزیستی شهرستان خوسف اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حسینی مقدم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف از واگذاری ۱۰قطعه زمین به جامعه هدف بهزیستی شهرستان خوسف خبر داد و گفت : این زمین ها با حضور فرماندار و سایر مدیران شهرستانی تحویل جامعه هدف شد و با پیمانکار هم هماهنگ شده تا درخصوص احداث با متقاضیان همکاری نماید.


وی با اشاره به اینکه تعداد اعضای این خانواده ها ۳۹نفر می باشد که فاقد مسکن مناسب هستند افزود: برای این اداره ۳میلیارد و ۱۴۰میلیون ریال تسهیلات و کمکهای بلاعوض اختصاص داده شده است که در قالب توانمند سازی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

حسینی مقدم گفت:ما در این سهمیه ۶خانواده دو یا چند معلولی روستایی داشته ایم، ۳خانواده تک معلولی و ۱شهری چند معلولی که زمین واگذار شده به خانواده های دو یا چند معلولی به صورت رایگان بوده است و سایر متقاضیان با ۲۰درصد تخفیف زمین ها را تحویل گرفته اند و تمامی این افراد با تدبیر دولت از پرداخت هزینه برای پروانه ساخت، انشعابات و.. . معاف می باشند.

 

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف با اشاره به این موضوع که تامین مسکن خانواده های دارای بیش از دو معلول و مددجوی تحت حمایت براساس تاکیدات ویژه رئیس جمهوری و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با همکاری سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان و خیرین در حال اجرا است گفت:اقدامات موثر و پایداری برای جامعه هدف بهزیستی  انجام شده است که نتیجه این اقدامات در توانمندسازی جامعه تحت پوشش بسیار مفید و چشمگیر بوده است.
انتهای پیام/ک

واگذاری ۱۰قطعه زمین  به جامعه هدف بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.