مرادی:مدالم را با هیچ چیزی عوض نمی کنم/مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی وزنه برداری هستیم

قهرمان المپیک ریو گفت:این مدال ها حاصل سال ها تلاش و رنج است و با هیچ چیزی نمی توان آن ها را عوض کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سهراب مرادی درباره قهرمانی و رکورد شکنی اش در دسته ۹۴ کیلوگرم رقابت های جهانی وزنه برداری آناهایم آمریکا بیان‌ کرد:در این رقابت ها توانستم چهار کیلوگرم رکورد مجموع و یک کیلوگرم رکورد یک ضرب را ارتقا دهم. پس از سال ها تلاش شبانه روزی احساس راحتی می کنم.

او درباره میزان آمادگی اش برای حضور در رقابت های جهانی گفت: پس از رقابت های المپیک‌ بلافاصله تمریناتم را آغاز کردم و روزی ۲ نوبت تمرین می کردم. تلاش هایم در آمریکا به بار نشست و خداراشاکرم توانستم دل رهبر انقلاب اسلامی و مردم ایران‌ را شاد کنم.

مرادی درادامه خاطرنشان کرد:‌ ان شاالله تمریناتم را به زودی و با قدرت برای بازی های آسیایی آغاز می کنم و هدفم اینست که در هر رقابتی پرچم کشورم‌ را بالا ببرم.

او درباره اینکه مدال هایش را با چه چیزی عوض می کند، گفت: این مدال ها حاصل سال ها تلاش و رنج است و با هیچ چیزی نمی توان آن ها را عوض کرد.

مرادی درمورد اینکه آیا میزان پاداش دریافتی اش از وزارت ورزش و فدراسیون وزنه برداری زحماتش را جبران می کند یا خیر، بیان کرد: این موضوع را باید از مسئولان بپرسید. ما شب گذشته به ایران رسیدیم. به بهترین شکل کارمان را برای موفقیت ایران‌ انجام می دهیم و مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی وزنه برداری هستیم. تمام تلاشمان را انجام دادیم تا پرچم ایران در آمریکا به بهترین شکل به اهتزاز درآید و وظیفه خودمان را هم‌ انجام دادیم.

دارنده مدال طلای رقابت های دسته ۹۴ کیلوگرم آناهایم آمریکا درباره اینکه آیا تمایل دارد مانند برخی فوتبالیستها قرارداد میلیاردی ببندد، گفت: این ها را باید از مسئولان سوال کنید.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره عملکردش در رقابت های جهانی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار