توسعه لرستان؛

نبود برنامه بلندمدت برای توسعه لرستان

رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: مسئولان تنها به فکر کوتاه‌مدت و راضی کردن مردم در همان مقطع هستند و تلاشی برای توسعه بلندمدت این استان انجام نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسین سلاحورزی رئیس اتاق بازرگانی لرستان بیان کرد: در لرستان منابع و نیروی انسانی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی وجود دارد، اما به دلیل نبود زیرساخت مناسب امکان تحقق اشتغال و رشد اقتصادی میسر نخواهد شد.

وی بابیان اینکه در دنیا یکی از مهم‌ترین موضوعات در قیمت تمام‌شده حمل‌ونقل است، افزود: در بیشتر مناطق استان مزیت اقتصادی وجود دارد، اما راه‌آهن که به عنوان بهترین وسیله برای حمل‌ونقل بوده، احداث نشده است.

وی ادامه داد: در لرستان حدود ۱۳ میلیارد مترمکعب روان آب جاری عبور می‌کند، اما نتوانستیم با مدیریت سطح کشت آبی را به متوسط کشوری برسانیم.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به مشکلات لرستان تأکید کرد: در لرستان مسئولان تنها به فکر کوتاه‌مدت و راضی کردن مردم در همان مقطع هستند و تلاش مناسبی برای بلندمدت انجام نمی‌دهند.

وی نبود بازار و کمبود تقاضا را از دلایل تعطیلی برخی واحد‌ها عنوان و اظهار کرد: اکنون برای توسعه واحد‌های تولیدی استان باید به مقوله بازاریابی توجه ویژه‌ای داشت، انتظار می‌رود مسئولان استان به دنبال حمایت از واحد‌های در حال فعالیت باشند.

انتهای پیام/م

برنامه بلندمدت برای توسعه لرستان وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.