قهرمان لیگ قهرمانان آسیا میلیاردر شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا، جایزه قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمان ۲۰۱۸ آسیا را افزایش داد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بنابر اعلام،« داتو ویندسور جان» دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز تیم‌های قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان و همینطور جام باشگاه های آسیا (ای اف سی کاپ) در فصل 2018 افزایش می یابد.

بر اساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمان لیگ قهرمانان سال 2018 میلادی 4 میلیون دلار پاداش دریافت خواهد کرد که نسبت به سال قبل یک میلیون دلار بیشترشده است. قهرمان ای اف سی کاپ نیز یک میلیون و پانصد هزار دلار پاداش دریافت می‌کند که این رقم نسبت به سال 2017 میلادی پانصد هزار دلاری افزایش را نشان می‌دهد.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا  در این باره گفت: "در هر مرحله از لیگ قهرمانان آسیا،که در حال حاضر یکی از ثروتمندترین رقابت های قاره ای جهان است، پاداش‌ها افزایش خواهد یافت. "
وی افزود:پاداش برندگان و فینالیست‌های فصل آینده AFC کاپ را هم به طور چشمگیری شاهد افزایش خواهد بود. یکی از تصمیمات کلیدی ما، سرمایه گذاری در هر دو رقابت های مان بود که شریان های حیاتی هر کنفدراسیونی و فدراسیونی هستند که تیم ها را آماده می کنند.

کنفدراسیون‌ فوتبال آسیا همیشه به دنبال پاداش مناسب برای موفقیت‌ها بوده و اکنون ما معتقدیم انگیزه تیم‌ها در فصل آینده برای قهرمانی لیگ قهرمانان و کاپ آسیا بیش از هر زمان دیگری خواهد بود.

لیگ قهرمانان آسیا پس از رقابت‌های باشگاهی اروپا ،به لحاظ پرداخت پاداش در رده دوم قرار دارد.
علاوه بر افزایش پاداش یک میلیون دلاری تیم قهرمان به نسبت سال قبل، مبلغ 500 هزار دلار نیز به پاداش تیم دوم افزوده خواهد شد که به این ترتیب رقم پاداش‌ نایب قهرمان به 2 میلیون دلار خواهد رسید.

همچنین یارانه سفر تیم‌های شرکت‌کننده در مراحل ابتدایی رقابت‌ها تا سقف 100 هزار دلار افزایش می‌یابد که این مبلغ در مرحله یک شانزدهم 150 هزار دلار خواهد بود. در مرحله یک‌هشتم و نیمه‌نهایی این مبلغ 50 هزار دلار است که مجموع این مبلغ برای هر تیمی 250 هزار دلار خواهد بود.

علاوه بر این پاداش تیم نایب قهرمان ای اف سی کاپ هم از 500 هزار دلار به 750 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

این افزایش ها از رقابت های فصل 2018 اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

افزایش یک میلیون دلاری  پاداش فاتح لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار