ریس دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی؛

آیت الله جعفری به عنوان رئیس حوزه علمیه کرمان معرفی می شود

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: شان امام جمعه سابق کرمان حفظ شده و وی به عنوان رئیس حوزه علمیه کرمان معرفی می شود.

آیت الله جعفری به عنوان رئیس حوزه علمیه کرمان معرفی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ریس دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی  با اشاره به اینکه شانیت ایت الله جعفری بایستی حفظ شود گفت:در حکمی جدید ایشان به عنوان ریس حوزه علمیه کرمان معرفی خواهند شد و از این پس در خدمت روحانیت و طلاب کرمانی خواهند بود .

وی سپس با اشاره به ایام میلاد پیامبر اکرم (ص)  ایشان را نمونه ای بارز از پیشوایان و رهبران مسلمین که سرشار از شرافت و پاکی است و تمام زندگی ایشان مظهر عدالت،وحدت و تقوی الهی دانست.

وی امام جعفر صادق را به عنوان ریس مکتب تشیع یکی از ائمه ای دانستند که شجاعت ،دیانت،صراحت بیان و فصاحت کلام را ازبارزترین خصوصیات وی است.


حجه الاسلام المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: خدمات آیت الله جعفری نمونه ای بارز از سکوت،کلام؛دیانت،اعتقاد و اخلاص و سادگی است که تا به حال تنها اقتدا به ولی فقیه خود داشتند و هیچگاه به فکر زراندوزی نبودند و منافع خود را ندیده بودند.

وی بیان داشت:کناره گیری آیت الله جعفری تنها به درخواست خودشان بود.

محمدی گلپایگانی بیان داشت:کرمان سرزمینی سرشار از منابع و ذخایر عظیم ثروت است که باید به کار گرفته شود و حفظ وحدت مهمترین عامل موفقیت است.

وی ضمن تقدیر از سردار سلیمانی به عنوان نمونه بارز و شاخص ولایت مداری گفت: وی اخلاص و عمل را در کنار هم قرار داد و بر لشکر کفر پیروز شد که مایه تفاخر مردم دیار کرمان است که به ایشان باید ببالند.

وی افزود:ایت الله جعفری شخصیتی است که افتخار استان است‌.

در پایان حکم حجه ااسلام علیدادی سلیمانی به عنوان امام جمعه جدید کرمان توسط  حجت الاسلام محمدی گلپایگانی مسول دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی قرائت شد.

انتهای پیام/ح

امام جمعه سابق کرمان ،رئیس حوزه علمیه کرمان می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار