در نیم‌فصل دوم با اقتدار ظاهر می‌شویم

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر گفت: برای نیم‌فصل دوم نیازی نمی‌بینم که بازیکن جدید به تیم اضافه شود، با همین بچه‌ها اگر آماده‌تر کار کنند مقتدرانه ظاهر می‌شویم و بهترین نتیجه را می‌گیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ملک فتحی اظهار کرد: با پایان یافتن نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان، تیم ما در رده چهارم است؛ تأسیسات دریایی تهران، لارستان و نفت و گاز گچساران هم به ترتیب اول تا سوم هستند.

وی افزود: تمام شهرهایی که امسال تیم داده‌اند همه تلاش‌شان را کردند که رقابت‌ها به نحو احسن انجام شود و همه زحمت خودشان را کشیده‌اند حتی با امکانات کم، اما چیزی که هست داوری مسابقات است که خیلی رضایت‌بخش نیست.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر ادامه داد: امیدواریم فدراسیون به پاس زحمات همه این افراد که در خوب برگزار شدن مسابقات تلاش کرده‌اند، داورهایی را بگذارد که درست قضاوت می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما داورهای بزرگی در بخش آقایان داریم، دلمان می‌خواهد در بخش بانوان هم اینگونه باشد و سطح کیفی داوری‌ها در رقابت‌های بانوان به اندازه مسابقات آقایان بالا رود، فقط در همین جایگاه نماند و ارتقا پیدا کند.

فتحی خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل اول مسابقه به مسابقه در حال بهتر شدن بودیم و بهتر هم خواهیم شد؛ به عنوان مثال در بازی مقابل تیم صدرنشین تأسیسات دریایی با اینکه در نهایت نتیجه‌ای که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم اما نیمه اول را با سربلندی پشت سر گذاشتیم چراکه امتیاز ما بالاتر بود.

وی در پایان اذعان داشت: برای نیم‌فصل دوم نیازی نمی‌بینم که بازیکن جدید به تیم اضافه شود، با همین بچه‌ها اگر آماده‌تر کار کنند مقتدرانه ظاهر می‌شویم و بهترین نتیجه را می‌گیریم، امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت‌ها خودمان را در جدول بالا بکشیم. 

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر در مورد وضعیت این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار