مهدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تشکیل ۱۰ هزار پرونده برای دریافت تسهیلات بازسازی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: آوار برداری ۳ هزار واحد مسکن روستایی آغاز شده و تا به امروز ۱۰ هزار واحد برای تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.

تشکیل ۱۰ هزار پرونده برای دریافت تسهیلات بازسازی در مناطق زلزله زده کرمانشاهعزیزالله مهدیان معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن، در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ۸ هزار تن سیمان بلاعوض برای بازسازی واحد‌های مسکن روستایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه اختصاص داده شده است اظهار کرد: بازسازی روستا‌های این مناطق آغاز شده و در برخی از واحد‌ها به مرحله فنداسیون و آرماتور بندی رسیده است.

 وی افزود: در مناطق شهری، ساخت واحدها باید با هماهنگی نظام مهندسی صورت گیرد که هم اکنون این اقدامات در حال انجام است و بعد از آن سرعت کار بیشتر می‌شود.

مهدیان تصریح کرد: در مناطق شهری و روستایی حدود ۱۰ ستاد معین از سایر استان‌ها اعزام شدند که وظایف هر یک از آن‌ها، ساخت و بازسازی ۲ هزار واحد مسکونی است.

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن، در شروع بازسازی، سرعت کار کند بود، اما بعد از مدتی پیشرفت کارچندین برابر شد.

مهدیان، با بیان اینکه آوار برداری ۳ هزار واحد تا به امروز انجام شده است اذعان کرد: حدود ۷۰۰ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.

وی در پایان گفت: تا کنون برای ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی برای دریافت تسهیلات، تشکیل پرونده داده‌ شده است.

انتهای پیام/

حدود ۷۰۰ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار