امام جمعه جدید شهر کرمان؛

اقدام ترامپ ایجاد حاشیه امن برای جامعه استکبار بود

امام جمعه جدید شهر کرمان گفت: اقدام ترامپ در معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل به این دلیل است که استکبار در میدان عمل کم میاورد اقدام به ایجاد حاشیه امن برای خود میکنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجه الاسلام علیدادی سلیمانی در اولین نمارجمعه به امامت خود در شهر کرمان گفت:آدمی د ر سه مسله خلاصه میشود :نیات ،حرفهای روزانه و اعمال و رفتار که بخش مهمی از زندگی اش را تشکیل میدهد.

حجه الاسلام علیدادی سلیمانی افزود:انسان گاهی رفتاری انجام میدهد که با شرع مقدس همخوانی ندارد ،یکی از رفتارهای سخیف ناپسند و زشت جامعه که خیلی ها گرفتارش هستند ،رفتار متکبرانه است.

وی بیان داشت: بر اثر رفتار متکبرانه دل آدمی بسته  میشود و اگر این رفتار ادامه داشته باشد به همین شکل زشت و ناپسند خواهد بود.


حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بیان داشت:ابلیس بودن در برابر خدا یعنی اعلام جنگ با خدا ودرحکم محاربه با ذات الهی است.

خطیب جمعه کرمان افزود:خودبزرگ بینی و بالاتر گرفتن خود از دیگران بسیار بی ارزش و ناپسند است و حتی نبایستی اعمال حسنه را به رخ دیگران کشید چرا که جلوه رفتار در قیاوت  وبه دست خالق است.

وی تکبر را عامل از بین رفتن تمام اعمال ذخیره حسنه دانست و گفت:هرچه انسان در جایگاه بالاتری قرار گرفت بایستی ییشتر مواظبت کند تا انباشته های اعمال و تقوایش از دست ندهد.

خطیب جمعه کرمان در ادامه افزود:در طول تاریخ بسیاری از شخصیت های نظامی شهرت پیدا کردند اما داشتن روح بزرگ متفاوت است که این روحیه عطیم مختص سرداری چون حاج قاسم سلیمانی است .

 افزود: روحانیت سرافراز کرمان و در راس همه ایت الله جعفری به عنوان الگوی بی بدیل این دیار اند که به حق تلاش و همت بسیاری را برای اعتلای اسلام و وحدت و تقوای مردم داشته اند .

وی ایجاد جنگ مذهبی و دعواهای قومیتی را نمونه ای از توطئه های استکبار در بر هم زدن وحدت اسلام دانست.
حجه السلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه ریس جمهور دیوانه آمریکا تصمیمی بچه گانه گرفته است اظهار داشت:اقدامات اخیر آمریکا نشان از عدم تعادل روحی و روانی است که منجر به تصمیم ‌احمقانه است.

وی حضور مردم در راهپیمایی و تظاهرات علیه تصمیم امریکا را پشتوانه ای محکم  برای پیروزی جبهه مقاومت دانست .

انتهای پیام/ح

رفتار ترامپ ایجاد حاشیه امن برای جامعه استکباری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار