در تجمع اعتراض آمیز

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در دشتستان به آتش کشیده شد

به نشانه محکوم کردن اقدام آمریکای جنایتکار مردم دشتستان در تجمع اعتراض‌آمیز پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در دشتستان به آتش کشیده شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر صبح امروز در تجمع اعتراض آمیز مردم دشتستان علیه اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در برازجان با محکوم کردن اقدام ترامپ اظهار داشت: امروز به برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان، شرایط ویژه‌ای در عالم پدیدار گشته و جبهه حق و باطل در مقابل هم صف آرایی کرده‌اند و در حالی که شیطان بزرگ، پیش از این خود را پشت سر صلح جهانی و کمک به مظلومان پنهان کرده بود مجبور شد به صورت مستقیم به صحنه بیاید.

عبدالرحیم افروغ با تاکید بر تحقق رسالت مسلمانان علیه کفار تصریح کرد: ما رسالت داریم قدر این مقطع حساس تاریخی را بدانیم و تلاش کنیم که وعده تخلف ناپذیر ولی امر مسلمین مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی را در کم تر از 25 سال آینده محقق کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقطع زمانی کنونی بهترین زمان برای اثبات راهبرد واقعی نحوه مواجهه با طاغوت را به ما نشان می‌دهد که آن همانا مقاومت و مبارزه است.

افروغ با بیان اینکه مسلمانان به وعده الهی ایمان دارند اذعان کرد: امروز دیگر پیمان کمپ دیوید، قرارداد اسلو و هر مذاکره سازش و صلح جواب نمی‌دهد و لازم است تمام دنیا بداند ما پشت سر هر کس و هر گروهی هستیم که با رژیم منحوس صهیونیستی مبارزه کند و به طور قاطع از آنها پشتیبانی کرده و به وعده الهی ایمان داریم.

تجمع کنندگان دشتستانی با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/پ

به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در دشتستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.