رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق معرفی شد

در حکمی ازسوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حسین ارجمند به عنوان ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در سالن اجلاس شیخ محمدتقی بافقی این شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این آیین از ایجاد خانه هنرمندان در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از نود درصد قول هایی که طی جلسات گذشته به هنرمندان داده شده به اجرا درآمده است.

محمد زاده رحمانی تصریح کرد:با شناخت و احاطه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق بر علوم اسلامی و مذهبی، باید برای استفاده بهتر از سرمایه های هنری و فرهنگی بافق برنامه ریزی کنند.

معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این آیین یکی از دلایل طولانی شدن پروسه تعیین رئیس اداره ارشاد اسلامی بافق را جلب رضایت امام جمعه،فرماندار و نماینده مردم بافق در مجلس عنوان کرد.

شریفی فر افزود: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی رضایت مسئولان و هنرمندان شهرستان را از طریق مساعدت در تخصیص بودجه های جاری و افزایش ردیف بودجه های عمرانی پیگیری می کنم.

گفتنی است :در این آیین از زحمات 6 ساله عذرا کریمی تجلیل و حسین ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق معرفی شد .

انتهای پیام/ص

معرفی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار