نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه ساری:

زیر سوال بردن کنفرانس اسلامی توطئه جدید ترامپ

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هدف ترامپ با مطرح کردن انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس زیر سوال بردن کنفرانس اسلامی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با اشاره به اقدامات ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، گفت: این اقدام جسارت به قبله نخست مسلمانان جهان است و همه باید مسلمانان در اعتراض به آمریکا به پاخیزند.

وی افزود: ترامپ این توطئه شیطانی را انجام داد تا کنفرانس اسلامی را زیر سؤال ببرد، اگر قبله نخست را از دست بدهیم آن‌ها زمینه تحقق نیل تا فرات را فراهم می‌کنند.

امام جمعه ساری گفت: سران کشور‌های اسلامی بدانند نتیجه که دوستی با آمریکا عاقبت صدام، شاه، حسنی مبارک، عبدالله صالح و قذافی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

آیت‌الله طبرسی افزود: آمریکا در ایجاد جنگ بین بحرین و عربستان زمینه فروش سلاح خویش را فراهم کرده است و با جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه به دنبال کسب منافع خویش است.

وی گفت: آن‌ها با ایجاد ناامنی در منطقه به دنبال ایجاد امنیت برای رژیم اشغالگر قدس هستند.

آیت‌الله طبرسی افزود:مسلمانان باید به صورت عملیاتی ورود پیدا کنند، قدس خط قرمز مسلمانان است و نباید مورد تعدی قرار گیرد و همه باید به پا خیزیم، این راهپیمایی یک مقدمه است باید راهپیمایی منسجم‌تر برگزار شود.

امام جمعه ساری گفت: مسلمانان باید اقتدار خویش را به خوبی نشان دهند، اگر نسبت به این امر بی‌تفاوت باشیم، مکه و مدینه هم از دست می‌رود، قساوت قلب دشمنان اسلام بسیار زیادی است، امروز روز سرنوشت‌ساز برای مسلمانان است و اجازه ندهیم این توطئه شیطانی عملیاتی شود.

انتهای پیام/آ

توطئه جدید ترامپ انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار