کشورها و امت اسلامی نباید فلسطین را فراموش کنند

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به تصمیم ترامپ و نامگذاری قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: کشورها و امت اسلامی نباید فلسطین را فراموش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ،حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با تبریک ولادت پیامبر اعظم و امام صادق (ع) گفت: امروز می بینیم که ستمگران در جهان افزایش یافته است.

وی افزود: کسانی که تمکن و غرور دارند و سومین گروه شیطان کسانی هستند که از حرام خواری ابایی ندارد و برایشان فرقی ندارد که از کجا به دست آمده است.

حسینی صدر گفت: شیطان خطاب به پیامبر گفت که دوست من علمایی هستند که زمامدار را می پذیرند و درمقابل کسانی قرار دارند که با این زمامداران ستمگر مبارزه می کند که از این افراد می توان شیخ عیسی قاسم، شیخ زکزاکی و... را نام برد.

وی با اشاره به دوستان شیطان گفت: عده ای که به مردم خود خیانت می کنند و در داد وستد حق مردم را رعایت نمی کنند و عده دیگر کسانی هستند که محتکر (احتکار) می کنند و وسایل مورد نیاز مردم را احتکار میکنند.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: عده بعدی از دوستان شیطان رباخواران هستند که به جنگ خدا رفته اند و گروه بعدی بخیلان هستند که اموال خود را در راه دنیا مصرف می کنند و اموال این بخیل از بین می رود

وی تصریح کرد: گروه دیگری که شیطان آنها را بر می شمارد کسانی هستند که از هرجایی اموال خود را جمع آوری می کند و در برخی موقعیت ها مطابق با دین و شریعت نیست.

حجت الاسلام حسینی صدر در خطبه دوم با اشاره به مناسبت های هفته گفت: در این هفته مناسبت های معرفی آغازگر جنگ عراق، تشکیل شورای انقلاب، شهادت شهید کشوری و آیت الله دستغیب را در پیش داریم.

وی افزود: به همت رزمندگان اسلام داعش نابود شد که قصد داشت چهره مخرب از اسلام به نمایش گذاشت.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نامه آمریکا به سردار سلیمانی گفت: برخی از تحلیلگران سیاسی گفتند که نوشتن این نامه ساده لوحانه بوده است که رئیس اطلاعات یک کشور به فرمانده حاضر در جنگ نامه نوشتند که این نامه باید به نمایندگان عراق یا سوریه نوشته می شد نه به فرمانده جنگ نوشته شود.

وی افزود: امروز در میدان جنگ به فرمانده ما نامه نوشته می شود و فرمانده نظامی ما بی اعتنایی می کند و با یاری خداوند این غده سرطانی جمع شد.

حجت الاسلام حسینی صدر با بیان اینکه کشتن علی عبدالله صالح توطئه بود ابراز داشت: عبدالله صالح 33 سال حکومت کرد که نهایتا در یک برنامه تلویزیونی استعفا داد و با حوثی ها همدست شد که بعد از استعفا با شیعیان همراه شد و علی عبدالله صالح با عربستان مشکل داشت.

وی افزود: اما در میدان محدودی با عربستان همدست شد و اعلام کرد که باید حوثی های شیعه یمن نابود شود که می خواستند

وی به قدرت برگردد و عربستان به راحتی از جنگ جلوگیری کند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نامگذاری قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: سازمان ملل مصوبه ای داشت که قدس زیر بار حکومت اسرائیل برود و اخیرا ترامپ که به دیوانگی شهرت دارد اعلام کرده است سفارت خود را از تل آویو به قدس انتقال می دهیم که البته بعد از رسانه ای شدن ترامپ آن را شش ماه به تاخیر انداخت.

وی گفت : واکنش مجلس تونس و پوتین در این موضوع حائز توجه است که امروز علیه این اقدام راهپیمایی در محکومیت این حرکت در سراسر ایران برپا خواهد شد.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: کشورها و امت اسلامی نباید فلسطین را فراموش کنند و سید حسن نصرالله نیز در همین موضوع گفت که اتفاقات اخیر فلسطین نشئات گرفته از فراموشی آن توسط امت اسلامی است.

انتهای پیام/غ

اتفاقات اخیر فلسطین نشئات گرفته از فراموشی آن توسط امت اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.