توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ثبت نام بیش از ۱۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند.

ثبت نام بیش از 15 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشدحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از ۱۶ آغاز و تا ۲۲ آذرماه 96 ادامه دارد.

وی گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه، ۲۲ آذرماه پایان می‌پذیرد.

توکلی تصریح کرد: ضرورت دارد همه متقاضیان طی مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و اطلاعیه تکمیلی این سازمان در خصوص نحوه شرکت در آزمون روز دوشنبه، ۱۳ آذرماه جاری از طریق سایت سازمان منتشر می‌شود.

وی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز، 15 هزار و 461 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها ثبت نام کرده اند.

توکلی یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

زمان آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار