تشدید نظارت تعزیرات حکومتی برکشتار دام در استان ایلام

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: طرح تشدید نظارت های این سازمان برای ساماندهی وضعیت کشتار دام در این استان در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

تشدید نظارت تعزیرات حکومتی برکشتار دام در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ نعمت الله بیرانوندی اعلام کرد: در اجرای مصوبات کارگروه ساماندهی کشتار دام در استان و دغدغه های مسئولان در خصوص لزوم رعایت ضوابط بهداشتی و جلوگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز کشتار دام و کشتار دام در کشتارگاه این طرح اجرا می شود.

وی افزود: شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان با همراهی دستگاه های نظارتی مانند صنعت ، معدن و تجارت ، دامپزشکی و ... از واحدهای قصابی سطح شهر بازدید و لاشه های دام موجود در قصابی ها مورد بررسی قرار می گیرد تا از مجرای قانونی و تحت نظارت دامپزشکی گذشته باشند و هیچ لاشه ای خارج از روند قانونی وارد قصابی ها نشود.

بیرانوندی اضافه کرد: این طرح تا اجرای کامل ساماندهی قصابی های غیر مجاز استمرار می یابد و با افراد خاطی در سریع ترین زمان ممکن برخورد خواهد شد.

بیرانوندی گفت: صلاحیت تعزیرات حکومتی برابر حیطه وظایف قانونی در چارچوب صنوف است و وضعیت کشتار و بهداشت قصابی های مجاز و دارای پروانه را تحت کنترل دارد و مراکز فروش فاقد مجوز و غیر قانونی به جهت صنف نبودن آنها از حوزه فعالیت این سازمان خارج است.

انتهای پیام/اس

کشتار دام در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.