#خائن_القدس_و_الحرمين در شبکه‌های اجتماعی داغ شد +عکس

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار پست‌هایی حاوی هشتگ #خائن_القدس_والحرمين انزجار خود را نسبت به سیاست های رژیم سعودی اعلام کردند.

داغ شدن هشتگ «خائن القدس و الحرمين» در شبکه های اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی در نقاط مختلف جهان با انتشار پست‌هایی حاوی هشتگ #خائن_القدس_والحرمين، انزجار خود را نسبت به سیاست های رژیم آل سعود اعلام کردند.

گفتنی است؛ رژیم آل سعود از طرفی خود را خادم حرمین شریفین می‌داند و از طرف دیگر همکاری‌های گسترده ای در زمینه‌های مختلف از جمله نظامی، با دولت ترامپ و رژیم صهیونیستی داشته و حتی از مقامات آنها با اهداء نشان و مدال‌هایی تجلیل نیز به‌عمل آورده است. 

چند روز پیش نیویورک تایمز گزارش داد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به محمود عباس، رئیس دولت خودگردان فلسطین، دو ماه فرصت داده است که شهرک ابودیس واقع در حومه بیت المقدس را به عنوان پایتخت فلسطین بپذیرد چرا که در صورت عدم پذیرش این پیشنهاد، ولیعهد، وی را مجبور به استعفا خواهد کرد.

به همین دلیل کاربران عرب شبکه‌های اجتماعی با ایجاد این هشتگ در پست‌های خود یکی از مقصران اصلی در مورد اقدام جدید اسرائیل برای تغییر پایتخت از تل آویو به قدس و همراهی دونالد ترامپ و دولت ایالات متحده آمریکا از این انتقال را دولت عربستان سعودی می دانند.

 در ادامه تعدادی از  پست های حاوی هشتگ #خائن_القدس_والحرمين را مشاهده می کنید:

داغ شدن هشتگ «خائن القدس و الحرمين» در شبکه های اجتماعی

داغ شدن هشتگ «خائن القدس و الحرمين» در شبکه های اجتماعی

داغ شدن هشتگ «خائن القدس و الحرمين» در شبکه های اجتماعی

داغ شدن هشتگ «خائن القدس و الحرمين» در شبکه های اجتماعی

انتهای پیام/

اعتراض کاربران شبکه های اجتماعی به سیاست های آل سعود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر آل سعود