رئيس اداره قرآن، عترت و نماز اداره كل آموزش و پرورش استان قم؛

مسابقات قرآن،عترت و نماز 14عنوان رشته راشامل می‌‌شود

خدامحمدی گفت:مسابقات قرآن،عترت و نماز14 عنوان رشته درحوزه قرآن، عترت و نماز را شامل می‌‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛جلال خدامحمدی ،رئيس اداره قرآن، عترت و نماز اداره كل آموزش و پرورش استان قم، با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی ویژه سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) برگزار شد اظهار کرد: اجتماع 400 نفر دانش‌آموزان متوسطه دوم نواحی چهارگانه استان از جمله برنامه‌ها بود که در مسجد جمکران برگزار شد که تجدید بیعت با امام زمان(عج) و تعمیق ارادت دانش‌آموزان به حضرت ولی عصر(عج) در آن پیگیری شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز 14 عنوان رشته در حوزه قرآن، عترت و نماز را شامل می‌‌شود گفت: این مسابقات در پنج مرحله آموزشگاهی، ناحیه‌ای، ‌منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ بر 150 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در این مسابقات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان استان قم نیز اواخر آذر امسال در سطح تمام مدارس آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: همه ساله در مسابقات رشد دانش آموزان وجود داشته و استان قم در سطح مسابقات کشوری از استان‌های اول تا سوم است به طوری که سال گذشته استان قم در بخش دختران و پسران حائز رتبه اول کشور شد.

خدامحمدی یادآور شد: برگزاری چندین محفل متمرکز قرآنی از دیگر برنامه‌های هفته قرآن است که در امامزادگان و مدارس استان قم به صورت متمرکز برگزار می‌شود و مدارس نیز با توجه به وسعت و نسبت به امکانات محافل انس با قرآن را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ح

برگزاری سی و ششمين دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار