معدوم سازی افزون بر ۱۱۷ هزار کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۷ هزار و ۵۹۵ کیلوگرم انواع فرآوده‌های خام دامی فاسد از ابتدای امسال تاکنون در این استان جمع آوری و معدوم شد.

معدوم سازی افزون بر ۱۱۷ هزار کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهدی حسینی گفت: این مقدار فرآورده ضبط شده در بازرسی صورت گرفته از مراکز عرضه و توزیع فرآوده‌های خام دامی و مواد غذایی در سیستان و بلوچستان توسط کارشناسان و بازرسان دامپزشکی به دلیل تغییرات ارگانولپتیک انجام شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف دامپزشکی نظارت بر سلامت فرآوده خام دامی از مزرعه تا سفره است گفت: با توجه به اهمیت نظارت بر مراکز عرضه، توزیع و بسته بندی فرآوده‌های خام دامی مسئولان این نهاد به صورت مرتب به کنترل و رصد این مراکز می‌پردازند.


مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست برای تهیه گوشت سفید و قرمز مورد نیاز خود به مراکز تحت نظارت دامپزشکی این استان مراجعه کنند.


وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه نظرات، انتقادات و شکایات خود با سامانه ۱۵۱۲ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/گ

معدوم سازی فراورده های دامی در سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار