مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه گرمسار:

"لال محمد جعفری " به جمع شهدای مدافع حرم گرمسار پیوست

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه گرمسار گفت: لال محمد جعفری به جمع شهدای مدافع حرم گرمسار پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علیرضا علی بیگی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه گرمسار گفت : شهید لال محمد جعفری از شهدای تیپ فاطمیون ساکن شهرستان گرمسار بوده است که در نبرد با گروهک تکفیری داعش در مهرماه امسال به درجه رفیع شهادت رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه آئین وداع با این شهید مدافع حرم 18 آذرماه برگزار می‌شود تصریح کرد: عموم مردم ولایت مدار و شهیدپرور گرمساری می‌توانند بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع گرمسار حضور یابند.

 

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه گرمسار افزود : آئین تشیع پیکر این شهید مدافع حرم صبح فردا 19 آذرماه رأس ساعت 10 برگزار می‌شود.

 

وی بیان داشت: آئین تشیع پیکر شهید مدافع حرم از مقابل سپاه قدیم واقع در خیابان سپاه برگزار و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

 

علی بیگی تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت در نبرد با گروهک تکفیری داعش به سبب رشادت‌ها و اقدامات مجاهدانه شهدای مدافع حرم به وقوع پیوست.

 

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه گرمسار با تأکید بر لزوم ترویج روحیه شهادت‌طلبی بین جوانان این مرزوبوم افزود : شهادت‌طلبی مهم‌ترین ابزار پیروزی ما در تمامی صحنه‌های نبرد با دشمنان اسلام است و امروز جهان استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی ایران اقدامات بسیاری برای تضعیف روحیه شهادت‌طلبی در جوانان ما انجام داده که با شکست رو به رو شده است.


انتهای پیام / ذ


تشییع شهید مدافع حرم در گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.