رییس کانون هواداران تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم :

نگرانی مردم جم از جدایی بازیکنان پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی باشگاه

رییس کانون هواداران تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم گفت: با این شرایط این احتمال وجود دارد که چند بازیکن مطرح و تاثیرگزار پارس‌جنوبی در نیم فصل دوم در تیمی دیگر بازی کنند و با توجه به مشکلات مالی بازیکنی نیز جذب نشود و برای پارس‌جنوبی در نیم فصل دوم شرایطی سختی ایجاد شود.

نگرانی مردم جم از جدایی بازیکنان پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی باشگاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید علی موسوی با بیان اینکه پارس‌جنوبی در اولین سال حضور خود به عنوان نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر توانست نائب قهرمان لیگ برتر شود اظهار داشت: تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم با وجود مشکلاتی که وجود داشت با جوانان گمنام خود که از لیگ یک به لیگ برتر آمده بودند توانست به این رتبه دست پیدا کند.

وی با اشاره به سخنان مهدی تارتار سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از دیدار با مشکی‌پوشان، گفت: وعده‌های وزارت نفت و دولت به تیم فوتبال پارس جنوبی عملی نشده است و همین موضوع سبب خواهد شد تا تیم پارس‌جنوبی که در نیم فصل اول بدون حاشیه بود در نیم فصل دوم با حاشیه همراه شود و نتایج دلخواه بدست نیاید.

رییس کانون هواداران تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم تصریح کرد: هواداران جمی بسیار نگران این موضوع و مشکلات مالی این تیم هستند و زمزمه‌هایی از درخواست چند بازیکن کلیدی که قصد رضایت‌نامه دارند نیز شنیده می‌شود که با خروج آنها از تیم، پارس جنوبی آن نتایج نیم فصل اول را بدست نخواهد آورد.

موسوی یادآور شد: با این شرایط این احتمال وجود دارد که چند بازیکن مطرح و تاثیرگزار پارس‌جنوبی در نیم فصل دوم در تیمی دیگر بازی کنند و با توجه به مشکلات مالی بازیکنی نیز جذب نشود و برای پارس‌جنوبی در نیم فصل دوم شرایطی سختی ایجاد شود.

رییس کانون هواداران تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم با در خواست از وزارت نفت، استاندار بوشهر و نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس افزود: پارس جنوبی تیم کل استان بوشهر است و هواداران زیادی در جنوب کشور و به خصوص استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان دارد و مسوولان کمک کنند تا مشکلات این تیم رفع شودتا تیم وارد حاشیه نشود.

وی بیان کرد: اگر موضوع پرداخت قراردادهای بازیکنان این تیم ظرف یک هفته آینده حل نشود اوضاع طوری دیگر خواهد شد و بازیکنان از این تیم می‌روند در حالی که با ورود پارس‌جنوبی به لیگ برتر و عملکرد خیره‌کننده در نیم فصل اول، انتظار می‌رفت مسوولان وزارت نفت و منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه از تیم حمایت کنند.

موسوی ادامه داد: پارس جنوبی محبوبیتی زیاد در جنوب کشور دارد و سبب شده تا جنوب کشور با فوتبال آشتی کنند. فوتبال نشاط و شادابی به جنوب کشور داده است و مردم جم و عسلویه زیر فلرهای پالایشگاه‌ها در عذابند و گاهی اوقات به خاطر آلودگی هوا نفس کشیدن سخت می‌شود و تنها شادابی همین مردم وجود تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر است که می‌طلبد وزارت نفت از این تیم حمایت کند تا این شادابی از جوانان جنوب کشور گرفته نشود.

رییس کانون هواداران تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم تاکید کرد: عده ای در تلاش  هستند تا تنها دلخوشی مردم جنوب کشور را بگیرند که امیدواریم با ورود مسوولان و حمایت‌های آنها مشکلات به وجود آمده رفع شود.

انتهای پیام/پ

مردم جم نگران جدایی بازیکنان پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی باشگاه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.