راه اندازی مرکز استعدادیابی باشگاه تراکتورسازی در مراغه

مسئول باشگاه عبدی مراغه از راه اندازی مرکز استعدادیابی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ غلامرضا عبدی مسئول باشگاه عبدی مراغه گفت:باشگاه تراکتورسازی در قالب تفاهم نامه و قرارداد راه اندازی این مرکز، از تیم های ورزشی حمایت کرده و در راستای شناسایی استعدادهای ورزشی با باشگاه عبدی همکاری می کند.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری که با حضور قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز امضا شد، باشگاه

عبدی مراغه به عنوان متولی مرکز استعدادیابی این باشگاه بزرگ در جنوب آذربایجان شرقی فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس، باشگاه عبدی در قالب همکاری با باشگاه تراکتورسازی، در رشته های فوتبال، فوتسال، سپک تاکرا و سایر رشته های ورزشی به جذب جوانان مستعد این منطقه خواهد پرداخت.

عبدی گفت: همچنین بر اساس این تفاهم نامه همکاری، باشگاه عبدی با تشکیل تیم های فوتسال نوجوانان و سپک تاکرا با نام تراکتورسازی تبریز در مسابقات استانی و کشوری شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این باشگاه از ظرفیت های مناسبی برای استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار است افزود: هم اکنون 350 نفر در تیم های پایه این باشگاه در رشته های فوتبال، فوتسال و سپک تاکرا در 2 بخش پسران و دختران عضویت دارند.

وی ادامه داد: با امضای این تفاهم نامه، فعالیت این مرکز استعدادیابی در این شهرستان آغاز شده و همکاری مستمر این باشگاه با باشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی تراکتورسازی فصل جدیدی در توسعه ورزش قهرمانی را در این خطه از آذربایجان رقم خواهد زد.هم اکنون حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/ش

مرکز استعدادیابی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریزراه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار