کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در استان ایلام

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام گفت: یک میلیون و 152 هزار و 980 نخ سیگار قاچاق طی 6 ماه نخست سال 96 در این استان کشف و ضبط شده است.

کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛علی نجات سلیمانی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام اعلام کرد: یک میلیون و 152 هزار و 980 نخ سیگار قاچاق طی 6 ماه نخست سال 96 در این استان کشف و ضبط شده است.

سلیمانی افزود: این مقدار در دوره مشابه سال گذشته یک میلیون و 79 هزار و 880 نخ بوده که افزایش هفت درصدی را در مقایسه با 6 ماه ابتدایی سال 95 نشان می دهد.

وی یکی از برنامه های این کمیسیون را مقابله با ورود کالاهای ضد فرهنگی به استان ذکر کرد و افزود: در نیمه نخست سال گذشته چهار هزار و 487 عدد از این اقلام در استان شناسایی و ضبط شده بود که امسال با افزایش 10 درصدی به چهار هزار و 931 عدد رسید، ضمن اینکه طی مدت یاد شده سه هزار و 196 دستگاه تجهیزات دریافت ماهواره از متهمان ضبط شد که امسال کاهش 29 درصدی پیدا کرده و به 2 هزار و 254 دستگاه رسیده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام یادآور شد: کشف 653 دستگاه تجهیزات رایانه ، یک هزار و 827 عدد مواد محترقه ، 10 قلم میراث فرهنگی ، 310 کیلوگرم فرآورده های شیلاتی و 49 قلم لوازم پزشکی از دیگر کشفیات این کمیسیون طی 6 ماه ابتدایی سال 96 بوده است.

سلیمانی از کشف 17 هزار و 280 قلم لوازم التحریر قاچاق در این استان خبر داد و گفت: طی مدت یاد شده 61 هزار و 900 کیلوگرم چوب قاچاق نیز از قاچاقچیان شناسایی و ضبط شده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 730 نفر که در زمینه قاچاق کالا و ارز در این استان فعالیت می کردند، دستگیر شده اند.

انتهای پیام/اس

کشف سیگار قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.