علی حسینی: بدون استرس در آمریکا مسابقه دادم/ محرومیتم تاثیرات بدی روی خانواده ام گذاشت

ملی پوش وزنه برداری گفت: خیلی راحت و بدون استرس در مسابقات شرکت کردم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سعید علی‌حسینی ملی پوش وزنه برداری در گفت‌وگو با رادیو درباره مسابقات جهانی وزنه‌برداری در آمریکا گفت: مسابقات خوب و سرنوشت‌سازی برای من بود. بعد از چند سال دوباره به مسابقات برگشتم و اگر در این رقابت‌ها خوب ظاهر می‌شدم، می‌توانستم در آینده هم در مسابقات بین‌المللی شرکت کنم. خدا را شکر توانستم تا حدود زیادی رضایت مربیان را جلب کنم و رکوردهای خوبی رقم بزنم. پس از هشت سال دوباره به مسابقات برگشتن و وزنه زدن کار بسیار سختی است.

علی حسینی درباره وضعیتش در مسابقات ادامه داد: اگر واقعیتش را بخواهید به لحاظ روحی و روانی اضطرابی نداشتم و بسیار راحت بودم. برای حرکت سوم نیز زمانی که روی تخته آمدم، خیلی راحت و بدون استرس بودم. چند هفته قبل از مسابقات به دلیل التهابی که در زانویم وجود داشت، نتوانستم خوب تمرین کنم و فشار بیاورم به همین خاطر در حرکات اول و دوم کمی ناهماهنگی در عضلاتم وجود داشت، اما اضطرابی نداشتم.

علی‌حسینی درباره خوشحالی پدرش در فرودگاه اظهار کرد: بله، پدر من خودش ورزشکار بوده است و من تنها پسر خانواده هستم. هشت سال پیش که محروم شدم روی خانواده ام تأثیر زیادی گذاشت. آن اتفاقات خیلی سخت بود، اما خدا را شکر صبر کردیم و از ورزش دور نشدیم. ضمن اینکه تحصیل من هم در رابطه با ورزش است و این مسئله هم باعث شد زیاد از ورزش دور نشوم. من امسال برای دکتری قبول شده‌ام و به همین خاطر هم چندی پیش در تمرینات شرکت نکردم.

ملی پوش وزنه برداری بیان کرد: به امید خدا مسابقات آسیایی را پیش رو داریم که امیدوارم در آن خوب ظاهر شویم. پس از آن هم مسابقات جهانی 2018 است که باید باز هم با حریف گرجستانی رقابت کنیم. این حریف بسیار باکیفیت است و برای اینکه با او رقابت کنیم باید مسئولان از من و بهداد سلیمی حمایت کنند.

علی حسینی درباره بهداد سلیمی گفت:‌ این اتفاقات ناراحت‌کننده است. بهداد یکی از ورزشکاران خوب ماست و من هم برای او ناراحت بودم. درست است ما رقیب هستیم، اما هم‌تیمی هم هستیم. بهداد یکی از دوستان من است و برای او ناراحت بودم. در هر صورت این قسمت ما بود و امیدوارم دیگر این اتفاقات پیش نیاید.

انتهای پیام/

 اظهارات علی حسینی درباره مسابقات جهانی وزنه برداری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار