تکلیف معاوضه اخباری با مهرداد محمدی در روزهای آتی مشخص می شود

سرمربی تیم سایپا تهران از مشخص شدن تکلیف معاوضه محمدرضا اخباری با مهرداد محمدی در روزهای آینده خبر داد.

علی حاتم در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال معاوضه محمدرضا اخباری، دروازه بان سایپا با مهرداد محمدی، مهاجم سپاهان بیان کرد: باشگاه سپاهان پیشنهاد معاوضه اخباری با مهرداد محمدی را مطرح کرده است اما تاکنون چیزی مشخص نشده است. قرار است علی دایی در این باره تصمیم گیرنده است و قرار است با بررسی شرایط در نهایت تا پایان هفته جاری تکلیف معاوضه این 2 بازیکن مشخص شود.

او ادامه داد: البته بحث معاوضه اخباری با محمدی به این معنی نیست که ما به این دروازه بان نیاز نداریم یا اینکه دایی از عملکرد او راضی نیست بلکه سرمربی سایپا برای این امر باید از لحاظ فنی به جمع بندی برسد.

حاتم درمورد دلیل غیبت اخباری در چهار بازی اخیر سایپا گفت: اخباری به دلیل آسیب دیدگی برخی بازی های سایپا را از دست داد و به همین دلیل از لحاظ فنی دچار افت شده است. این موضوع برای بزرگ ترین بازیکنان دنیا هم پیش می آید و قرار نیست یک بازیکن در تمام بازی ها به میدان برود.  در کل علی دایی از عملکرد اخباری و همچنین حامد فلاح زاده رضایت دارد اما باید دید درباره معاوضه اخباری با محمدی چه تصمیمی می گیرد.

سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره اینکه علی دایی چه زمانی فهرست بازیکنان مدنظرش را دراختیار باشگاه سایپا قرار می دهد، تصریح کرد: علی دایی درباره این فهرست تحقیقاتش را انجام داده و با دستیارانش هم مشورت کرده است. با توجه به اینکه تمرینات سایپا 3 روز تعطیل بود تاکنون دایی فهرست بازیکنان مدنظرش را در اختیار باشگاه سایپا قرار نداده است اما به زودی این کار را انجام می دهد تا برای جذب آن ها اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر سرپرست سایپا درباره احتمال معاوضه محدرضا اخباری با مهرداد محمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
گلر به تراکتور قرض نداد گلر هم بکارش نیمومد خدا جوابشو داد
آخرین اخبار