ربیعی خبر داد

برگزاری انتخابات آزاد برای انتخاب ۴ نماینده از معلولان به عنوان مشاور وزیر کار

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: پس از تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان، الزامات قانونی متعددی به عنوان تنبیه برای نادیده گیرندگان حقوق این افراد در نظر گرفته خواهد شد.

برگزاری انتخابات آزاد برای انتخاب ۴ نماینده از معلولان به عنوان مشاور وزیر کاربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم گردهمایی بزرگ معلولان که امروز(شنبه) برگزار شد، از برگزاری انتخابات آزاد برای انتخاب ۴ نماینده از میان NGOها به عنوان مشاور وزیر کار خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری این انتخابات، افراد برگزیده در تصمیم گیری مسائل مرتبط با معلولان در کنار وزیر به عنوان مشاور در تحقق حقوق این افراد، ایفای نقش خواهند کرد.

وی یادآور شد: پس از تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان، مستمری این افراد که تاکنون ۳ و نیم برابر شده است به حداقل دستمزد افراد شاغل می‌رسد و این امر سبب بهبود شرایط معلولان به لحاظ حقوقی می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بحث مبلمان شهری و مسئله مناسب سازی معابر شهری باید متناسب با توانایی و محدودیت های جسمی معلولان انجام شود تا تردد آن‌ها با سهولت بیشتری صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار