نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با نماینده مردم چابهار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان با نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل شیلات استان در نشستی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد جهانتیغی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان وبلوچستان از برگزاری نشست صمیمی با آقایان ایران نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و میر مراد زهی مدیر کل شیلات استان در راستای بررسی چالش‌های حوزه آموزش‌های مهارتی در استان و نیز سهم مهارت آموزی در بودجه سال ۱۳۹۷ خبر داد.

جهانتیغی با اشاره به رسالت خطیر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و همچنین معضل بیکاری که گریبانگیر جامعه است گفت: آموزش‌های مهارتی در استان در صورت حمایت و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط میتواند بستر ساز اشتغال باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان ما ارائه آموزش‌های مهارتی میتواند مهارت‌های کسب و کار را در افراد ارتقا داده و آن‌ها را برای ورود به بازار کار بومی استان مهیا سازد.

گفتنی است: در پایان این نشست آقای ایران نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در خصوص پیگری مسایل مطروحه، در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد.

انتهای پیام/گ

نشست هم اندیشی فنی و حرفه ای و نماینده مردم چابهار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار