زارع خبر داد؛

امکان ثبت‌نام برای تمامی دانشگاهیان سراسر کشور در سفر عتبات

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از ۲۵ آذر ماه برای تمامی دانشجویان کشورخبر داد.

امکان ثبت‌نام برای تمامی دانشگاهیان سراسر کشور در عتبات دانشگاهیانمحمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درگفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عاليات(نجف،کربلا،کاظمین و سامرا) خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در هجدهمین دوره از25آذرماه در سایت لبیک آغاز می شود.

وی ادامه داد:ثبت نام در 5 گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر،پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها انجام خواهد شد .

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: تمام دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم؛،دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت، علمی –کاربردی،غیرانتفاعی و پیام نور می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند و شرط اصلی اشتغال به تحصیل در ترم جاری خواهد بود.

زارع اظهار کرد: تاریخ و نوع اعزام به طور زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد که متعاقبا به اطلاع زائران خواهد رسید.

وی تصریح کرد:اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در ماه‌های بهمن، اسفند، فروردین و اردیبهشت انجام خواهد شد و در این مدت زائرین دانشگاهی از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

معاون اجرایی ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان یادآورشد:دانشگاهیان می‌توانند از 25 آذر ماه با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir نسبت به ثبت نام عتبات اقدام کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار