پلمب ۳ مرکز ماساژ درمانی و لاغری در اراک

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از پلمب ۳ مرکز ماساژ درمانی و لاغری در اراک خبر داد.

پلمب ۳ مرکز ماساژ درمانی و لاغری در اراکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرگرد تقوی نیا رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۳ مرکز ماساژ درمانی و لاغری در اراک پلمب شدند.

سرگرد تقوی نیا افزود: در طرح نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس که با حضور نماینده دستگاه قضایی و اداره بهداشت در شهر اراک به مرحله اجرا گذاشته شد، ۳ مرکز ماساژ درمانی و لاغری غیر مجاز به علت فعالیت‌های غیر قانونی پلمب شدند.

 در 26 تیرماه 96 هم در طرح نظارت بر باشگاه های ورزشی با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری اتحادیه صنفی مربوطه در شهر اراک به مرحله اجرا گذاشته شد و در اجرای این طرح ۶ باشگاه ورزشی غیر مجاز شناسایی و پلمب شد.

در تاریخ 21 آبان ماه 96 دادستان اراک از تشکیل تیم عملیاتی برای بازرسی ویژه از سالن‌های ماساژ استان مرکزی خبرداد.

قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: با صدور دستور قضایی، تیم عملیاتی از نمایندگان دادستان مرکز استان، اداره پیشگیری از وقوع جرم، پلیس اماکن و دانشگاه علوم پزشکی، برای بازرسی از سالن‌های ماساژ تشکیل شد.

دادستان اراک افزود: درهمین راستا یک سالن ماساژ و لاغری غیرمجاز که به صورت کاملاً غیرقانونی و غیر بهداشتی، اقدام به دخالت در امر پزشکی، ماساژ لاغری با استفاده از دستگاه‌های فارادیک، جی فایو و سونای خشک بدون نظارت پزشک یا فیزیوتراپیست، بادکش و. می‌کرد به خاطر نداشتن مجوز قانونی پلمب شد.

انتهای پیام / ج

بازرسی از سالن‎های ماساژ استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.