اعزام اولین گروه پزشکی جهادگر سیستان و بلوچستان به کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: به منظور درمان و معاینه سلامتی آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه، یک گروه از پزشکان جهادگر استان روز گذشته به غرب کشور اعزام شدند.

اعزام اولین گروه پزشکی جهادگر سیستان و بلوچستان به کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به‌نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، علی‌اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان گفت: به منظور درمان و معاینه سلامتی آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه، یک گروه از پزشکان جهادگر استان روز گذشته به غرب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به این که بسیج سازندگی بنا بر نوع ماهیت وجودی و ذاتی خود وظیفه خدمت رسانی و کمک به محرومین را بر عهده دارد، افزود: جهادگران استان سیستان و بلوچستان خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و با عبور از سختی‌ها به منظور رفاه حال و آسایش آسیب دیدگان و نیازمندان در جامعه گام برمی‌دارند.

جعفری با بیان اینکه مذهب و قومیت و محل سکونت افراد برای جهادگران فرقی ندارد، ادامه داد: جهادگران بی ریا و مخلصانه به دنبال ایفای نقش وخدمت بی‌منت به همنوعان خود هستند.

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه استان از ساعت‌های اولیه زلزله کرمانشاه در قالب گروه پیشرو در مناطق حضور یافته و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دو روستای سنی‌نشین هدف را به منطور ارائه خدمات در دستور کار قرارداده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: روستا‌های بانی نار و گزنه که دو کیلومتر تا مرز عراق فاصله دارد روستا‌های هدف استان جهت ارائه خدمت هستند که جهادگران استان به همراه تعدادی از عشایر وسران طوایف در معیت فرمانده سپاه سلمان به همراه یک کامیون اقلام ارسالی استان به این مناطق اعزام و اقلام بین خانوار‌های این دو روستا توزیع شد.

جعفری افزود: توزیع بیش از ۱۳۰ سبد کالا بین خانوار‌های دو روستای گزنه وبانی نار، ارائه خدمات پزشکی در این دو روستا و ویزیت ۷۰ نفر، احداث تعداد ۲۷ سکوی نصب کانکس در دو روستای هدف، توزیع بیش از ۱۷ هزار لیتر نفت، توزیع بیش از ۱۲۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان و سرکشی از خانواده‌های معطم شهداء، ایثارگران و جانبازان از جمله اقداماتی است که در این دو روستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع

اعزام گروه پزشکی جهادگر  به مناطق زلزله زده غرب کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار