فردا؛

فرمانده سپاه تهران به بهشت می‌رود

سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسوالله (ص) فردا به مناسبت گرامیداشت سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان در جلسه شورای شهر حضور خواهد یافت.

حضور فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران در جلسه‌ شورای شهربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران در روز یکشنبه (19 آذرماه 96) پس از قرائت قرآن با نطق پیش از دستور محمد سالاری عضو شورای شهر تهران آغاز خواهد شد.

گفتنی است، 10 موضوع در دستور جلسه فردای شورای شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسوالله (ص) به مناسبت گرامیداشت تشکیل بسیج مستضعفان در جلسه فردا حضور پیدا خواهد کرد.

گفتنی است، یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای راهبردی و نظارت بر طرح ویژه اراضی عباس‌آباد انتخاب خواهد شد و یک نماینده با تخصص معماری و شهرسازی هم به عنوان ناظر جهت عضویت در هیئت موسس خانه معمار انتخاب خواهد شد. همچنین دو نفر صاحبنظر و کارشناس در زمینه آموزشی و اجتماعی در حوزه زیست محیطی در کمیته برنامه ریزی و نظارت بر آموزش و فرهنگ‌سازی عضو خواهند شد.

بر اساس این گزارش دو بوستان بی‌نام که یکی در منطقه 11 و دیگری در محدوده منطقه 20 واقع شده‌اند به نام شهید ححجی و توران خانم نامگذاری خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار