استقرار سطل های تفکیک زباله از مبدا در مدارس رشت

سطل های تفکیک زباله از مبدا در مدارس و سطح شهر رشت استقرار می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت گفت: در چهاردهمین نشست کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت استقرار سطل های تفکیک زباله از مبدا در مدارس و سطح شهر رشت بررسی شد و طرح تفکیک زباله از مبدا در مدارس و محلات مختلف رشت باید در اولویت قرار بگیرد.

فاطمه شیرزاد افزود: ارائه بسته های تشویقی در محلات برای اجرای تفکیک‌ زباله موجب انگیزه در شهروندان خواهد شد و ایستگاه های تحویل زباله خشک در محلات از اتفاقات خوبی است که باید جدی تر انجام شود.

وی با بیان اینکه قرار بود سطل های تفکیک زباله در ۱۰۰ مدرسه رشت به صورت پایلوت استقرار یابد و این مهم نقش به سزایی برای فرهنگ سازی دارد تصریح کرد: فرهنگ سازی با آموزش چهره به چهره در محلات رشت تاثیر گذارتر خواهد بود.

علیرضا حاجی پور مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت گفت: یکی از اهداف مهم سازمان کاهش زباله های دفنی در سراوان می باشد و هر گروه یا واحدی که بتواند در این زمینه با ما مساعدت نماید با آغوش باز پذیرا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به زودی مانوری در سطح رشت در خصوص جمع آوری زباله خشک برگزار خواهیم کرد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ کانکس جمع آوری زباله خشک در محلات مختلف فعال است که در  2 ماه آینده به ۱۶ کانکس افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/م.ع

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در مدارس و محلات مختلف رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.