رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم؛

آغازجشنواره استعدادیابی تیم ملی پینگ پنگ به میزبانی استان قم

عموئیان گفت:جشنواره استعدادیابی تیم ملی پینگ پنگ به‌میزبانی قم از روز چهاردهم آذرماه در حال برگزاری است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدقاسم عموئیان،رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم، اظهار داشت: پس از برگزاری دور نخست مرحله استعدادیابی پینگ پنگ دختران رده سنی خردسال و نونهال در اصفهان 22 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم با اشاره به اینکه دور دوم این اردو به میزبانی استان قم از روز چهاردهم آذرماه آغاز شده است، افزود: با توجه به اعتماد فدراسیون به هیئت قم تا روز بیست و یکم آذرماه میزبان دختران خواهیم بود و پس از آن در بخش پسران خردسال جشنواره استعدادیابی به میزبانی استان قم به انجام می‌رسد.

به گفته وی، این پینگ پنگ بازان خردسال از 15 استان کشور بوده و از استان قم نیز 4 نماینده در اردوی استعدادیابی حضور دارند که می تواند نشانگر یک آینده خوب برای پینگ پنگ کشور باشد.

وی در مورد سایر برنامه‌های هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: از روز سه شنبه چهاردهم آذرماه دوره مربیگری درجه سه بانوان نیز در خانه تنیس روی میز مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی آغاز شده که این دوره نیز به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

عموئیان درباره نمایندگان لیگ برتری استان قم بیان کرد: تیم آکادمی قائمی قم در شیراز و تیم زرین ترنج در استان ساری جهت برگزاری مسابقات لیگ برتر جوانان و نوجوانان کشور به سر می برند که امیدواریم نمایندگان استان قم در این هفته نیز عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ح

جشنواره استعدادیابی تیم ملی پینگ پنگ به‌میزبانی قم در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار